Yeah, ik heb ook j_spot met 4 minuten verslagen om m te bannen :D
Chicane
Nou moe.. hadden we bijna een 2e chill out thread :) Gelukkig op andere subfora nog niet overal gesloten :D
basd
Beetje jammer, wilde net vragen of ie een Braziliaanse spits voor De Graafschap wilde regelen, die kunnen ze daar nog wel gebruiken.
jp
Wat een kou vandaag :nervous:
Voor het eerst deze 'winter' moeten krabben, en dan ook gelijk een paar millimeter ijs
Vannacht dan ook maar een vuilniszak over de voorruit leggen, dat scheelt weer tien minuten ergenis ;)
eieregooie
Hahaha... hij wordt steeds mooier JP :D
moogwai
whaha wat een sign ja :haha: :haha: :eyes: :eyespop: :crazy:
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Beetje jammer, wilde net vragen of ie een Braziliaanse spits voor De Graafschap wilde regelen, die kunnen ze daar nog wel gebruiken.
LoL :D
Kunnen ze wel gebruiken!
En JP je sig:
GEWELDIG!
Remy D
Ja JP je heb je zelf overtoffen met je sig. hahahahaha
Hoewel ik die tieten ook zeker kon waarderen, wint dees het toch. :haha: :haha: top!!:stongue: