|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 777)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hele avond sexen? Bij jou duurt het toch maar 6 seconden? :conf: |
7! :mad: |
|
|
| SnuggLe |
| Overigens, nu gaat het 'spammen' tenminste een beetje normaal. Conversatie, reageren van de een op de ander. Vind ik heel wat nuttiger dan 20x achter elkaar op reply drukken. Als je heir gewoon zou ouwehoeren en een beetje aankutten, zonder dat kansloze gespam, denk ik dat er meer mensen gaan participeren in deze thread. Met als gevolg dat het harder gaat dan als 2 mensen alleen aan het spammen zijn... Snappez vous? |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Overigens, nu gaat het 'spammen' tenminste een beetje normaal. Conversatie, reageren van de een op de ander. Vind ik heel wat nuttiger dan 20x achter elkaar op reply drukken. Als je heir gewoon zou ouwehoeren en een beetje aankutten, zonder dat kansloze gespam, denk ik dat er meer mensen gaan participeren in deze thread. Met als gevolg dat het harder gaat dan als 2 mensen alleen aan het spammen zijn... Snappez vous? |
Ik geef je helemaal gelijk. Zolang je een beetje een conversatie voert haakt men vanzelf in. En alleen maar smilies posten en dan op reply drukken is een beetje sneu... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Overigens, nu gaat het 'spammen' tenminste een beetje normaal. Conversatie, reageren van de een op de ander. Vind ik heel wat nuttiger dan 20x achter elkaar op reply drukken. Als je heir gewoon zou ouwehoeren en een beetje aankutten, zonder dat kansloze gespam, denk ik dat er meer mensen gaan participeren in deze thread. Met als gevolg dat het harder gaat dan als 2 mensen alleen aan het spammen zijn... Snappez vous? |
ja maar we hebben toch als hoofddoel om duitsland te beaten! dus als het nu 20 x op reply drukker is of 1 x, doesnt mather IMHO :eek: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ja maar we hebben toch als hoofddoel om duitsland te beaten! dus als het nu 20 x op reply drukker is of 1 x, doesnt mather IMHO :eek: |
Tsja het is de afweging.. Heiligt het doel werkelijk alle middelen? :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
kijk! dat hadden we nodig! eindelijk een originele grap :cool: |
:p
Siesta, zeker weten, als je , zoals we nu doen, gewoon 'normaal' ouwehoert, doen er zeker weten mee rmensen mee. Dan gaat het veel sneller. Heel veel mensen gaan echt niet posten als ze een paar malloten hier 20 x ":D :D" zien posten. Tenminste, dan ga ik hier zeker niet posten. Nu wil ik nog wel even meeouwehoeren een paar minuten omdat ik geen te doen heb. Nu gaat het tenminste een beetje ergens over. |
|
|
| DJ_Siesta |
| daar heb je wel een punt mee ja! snuggle Kusje! :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by @win
Tsja het is de afweging.. Heiligt het doel werkelijk alle middelen? :rolleyes: |
Klopt.
En wat een belangrijk doel ook! Sodeju! Als we dat niet redden zijn we zooooooo de lul. Lekker belangrijk. Weet niet waar je het succes aan afleest in je leven, maar niet of we DLD voorblijven ;)
Maar volgensmij moeten sommige mensen de lengte van hun leuter compenseren met veel posts ;)
New Wave, delete deze thread eens !:D |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Klopt.
En wat een belangrijk doel ook! Sodeju! Als we dat niet redden zijn we zooooooo de lul. Lekker belangrijk. Weet niet waar je het succes aan afleest in je leven, maar niet of we DLD voorblijven ;)
Maar volgensmij moeten sommige mensen de lengte van hun leuter compenseren met veel posts ;)
New Wave, delete deze thread eens !:D |
Volgens mij maak jij je er alleen maar druk om omdat jij die rukkers toch niet tegenkomt op TE :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by @win
Volgens mij maak jij je er alleen maar druk om omdat jij die rukkers toch niet tegenkomt op TE :p | \
Nou ga je even te snel voor mij, leg uit :conf:
*edit* wacht snap hem al, die duitsers komen naar TA.
Ach ja, heb je die duitsers wel eens gezien? Allemaal n3rds & eenheidsworst: allemaal een vandit shirt. Nee dat is stooooooooooer :o
NL-ers zijn de meest relaxte TA-ers die er zijn.
Australiers zijn cocky,
Zweden zijn ook n3rds (al een keer gezien ja),
Engelsen: tsja, zijn nog wel oke, maar lijken allemaal 12
Alleen canadese dames TA-s zijn cool :D :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
New Wave, delete deze thread eens !:D |
:D Lukt niet meer :D |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
\
Nou ga je even te snel voor mij, leg uit :conf:
*edit* wacht snap hem al, die duitsers komen naar TA.
Ach ja, heb je die duitsers wel eens gezien? Allemaal n3rds & eenheidsworst: allemaal een vandit shirt. Nee dat is stooooooooooer :o
NL-ers zijn de meest relaxte TA-ers die er zijn.
Australiers zijn cocky,
Zweden zijn ook n3rds (al een keer gezien ja),
Engelsen: tsja, zijn nog wel oke, maar lijken allemaal 12
Alleen canadese dames TA-s zijn cool :D :D |
Natuurlijk zijn we het coolst :cool:
Maar zijn wij ook niet de grootste opscheppers? :rolleyes: |
|
|
|
|