|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 84)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Yeah baby yeah
oh behave
mojo |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by jp
Yeah baby yeah
oh behave
mojo |
Als iemand hier de laatste tijd veel gepost hebt ben jij het wel. Met je crappie filmpjes. Maar eh... Die laaste was wel leuk, die animatie:D |
|
|
| Optimus |
basd, waarom doe je dat nooit als ik erbij ben:wtf: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by websley
Geen wonder dat jullie so snel 'ik-mag-m'n-eigen-status'-ventjes zijn geworden: Door ellenlange bull/chillout threads te maken waar jullie dan met z'n allen zo'n 8 tot 20 keer per dag op posten! (buiten andere serieuze stuff) Ga eens ergens over praten!:D
:whip: |
Noob stfu ;) :wtf: ;)
en JP is al jaren één van de postwhores van TA. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Noob stfu ;) :wtf: ;)
en JP is al jaren één van de postwhores van TA. |
:whip:
en DAT bedoel ik nou... Gewoon een groot stelletje stakkers bij elkaar dat mij komt vertellen hoeveel hun postcount is. Nou vergeet het maar! Gooi d'r nog effe het heilige n-woord tegenaan en je bent klaar! Ik maak een kutfout aan mijn 'begincarriere' als Ta in training en voila, ik ben niet meer welkom in NLTA-forums! Waar gaat dit heen met de wereld. Enne, ik heb veel van je gehoord MaGiK54. Het is bij elkaar niet veel goeds de laatste tijd!
Nou daaag:D
Enne... Cheese rulez (good cheese) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by websley
:whip:
en DAT bedoel ik nou... Gewoon een groot stelletje stakkers bij elkaar dat mij komt vertellen hoeveel hun postcount is. Nou vergeet het maar! Gooi d'r nog effe het heilige n-woord tegenaan en je bent klaar! Ik maak een kutfout aan mijn 'begincarriere' als Ta in training en voila, ik ben niet meer welkom in NLTA-forums! Waar gaat dit heen met de wereld. Enne, ik heb veel van je gehoord MaGiK54. Het is bij elkaar niet veel goeds de laatste tijd!
Nou daaag:D
Enne... Cheese rulez (good cheese) |
De enige stakker ben jij volgens mij, aangezien ik nog twee knipoogjes neerzet moet je het allemaal niet zo serieus nemen. Maar hiermee bewijs je wel gelijk dat je een noob ben, sorry hoor maar als je zo gaat beginnen dan kan je hem van me krijgen.
En over postcounts, de enige die zich er blijkbaar druk overmaakt ben jij volgens mij, want het kan mij geen ene ruk schelen of ik nou 100 of 10.000 posts heb, lekker belangrijk, alleen noobs letten daarop.
En wie heeft het er over dat je niet welkom bent op dit forum, niemand volgens mij en heeft iemand gezegd dat je iets verkeerd hebt gedaan/gezegd. Hooguit mijn niet serieus te nemen post, wat overduidelijk is, maar ja ik kan er ook niks aandoen dat een noob dat niet snapt. Volgende keer zal ik het erbij zetten als ik iets niet serieus bedoel ;):rolleyes:
(Btw deze post is serieus)
Wel leuk om te horen dat je het over mij hebt in je dagelijks leven ;) Maar kom eens naar een feest dan kunnen we kennis maken en een biertje samen drinken, dan zal je zien dat ik nog niet zo'n rotte ben (dit is ook serieus bedoeld) |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
De enige stakker ben jij volgens mij, aangezien ik nog twee knipoogjes neerzet moet je het allemaal niet zo serieus nemen. Maar hiermee bewijs je wel gelijk dat je een noob ben, sorry hoor maar als je zo gaat beginnen dan kan je hem van me krijgen.
En over postcounts, de enige die zich er blijkbaar druk overmaakt ben jij volgens mij, want het kan mij geen ene ruk schelen of ik nou 100 of 10.000 posts heb, lekker belangrijk, alleen noobs letten daarop.
En wie heeft het er over dat je niet welkom bent op dit forum, niemand volgens mij en heeft iemand gezegd dat je iets verkeerd hebt gedaan/gezegd. Hooguit mijn niet serieus te nemen post, wat overduidelijk is, maar ja ik kan er ook niks aandoen dat een noob dat niet snapt. Volgende keer zal ik het erbij zetten als ik iets niet serieus bedoel ;):rolleyes:
(Btw deze post is serieus)
Wel leuk om te horen dat je het over mij hebt in je dagelijks leven ;) Maar kom eens naar een feest dan kunnen we kennis maken en een biertje samen drinken, dan zal je zien dat ik nog niet zo'n rotte ben (dit is ook serieus bedoeld) |
Alsof ik zo achterlijk ben om helemaal naar den Haag de fietsen! Enne, als postcounts niet zo belagrijk zijn, waarom noem je JP dan WEL een van de grootste postwhores? Ik neem aan dat je suggereert dat postcounts er WEL toedoen! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by websley
Alsof ik zo achterlijk ben om helemaal naar den Haag de fietsen! Enne, als postcounts niet zo belagrijk zijn, waarom noem je JP dan WEL een van de grootste postwhores? Ik neem aan dat je suggereert dat postcounts er WEL toedoen! |
Aangezien er naast Den Haag genoeg andere plekken zijn waar ik en andere TA'ers op feesten komen, isset misschien voor jouw ook wel eens leuk om naar zo'n feest te gaan (wellicht ga je al naar feesten, maar dat weet ik niet) en kom dan naar een TA-meeting, altijd vermakelijk en dan blijkt vaak dat het beeld wat je van iemand op TA hebt, helemaal niet zo hoeft te zijn.
JP haalde ik naarboven omdat je vermeld: "Als iemand hier de laatste tijd veel gepost hebt ben jij het wel. Met je crappie filmpjes." Ik bedoelde met mijn post te zeggen dat JP dit al jaren doet op TA dus dat dit niet van de laatste tijd is. Ik doelde verder niet specifiek op zijn postcounts, het was gewoon een opmerking.
Btw als je helemaal met de fiets naar Den Haag komt dan verklaar ik je als achterlijk ja ;) :D ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Je had btw de 1.000ste post van deze draad :toothless |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Je had btw de 1.000ste post van deze draad :toothless |
ga je doorzakken de hele nacht om moe te worden... om vervolgens een goeie nacht te kunnen slapen alvoor je naar berlijn rijst :p :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
ga je doorzakken de hele nacht om moe te worden... om vervolgens een goeie nacht te kunnen slapen alvoor je naar berlijn rijst :p :toothless |
Nee, ga zo lekker slapen, maar heb nog vakantie, dus ik kan morgen lekker uitslapen. Morgen heb ik trouwens ook nog stapverplichting dan ga ik even naar de Silly Symfonees, waar Real El Canario draait, urbanzooi maar hij schijnt technisch gezien gruwelijk te draaien, dus dat moet ik even checken, hoor van iedereen goede verhalen over hem. Laten we het zo zeggen dat ik mijn muzikale horizon een beetje ga verbreden :) |
|
|
| HBtje |
lekker chill dan :haha: kijk uit voor t publiek... (of is dat een verkeerd vooroordeel..)
morgenavond nog maar even werken en daarna nog ff mixje in elkaar fietsen voor in de trein heen... zal wel standaard paulvandyk-style setje worden maarja btje pre-party gevoel kan geen kwaad :tongue3 |
|
|
|
|