|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik hou er zeker van om offtopic te ouwehoeren en het hoeft zeker niet altijd over muziek en party's te gaan maar om nu speciaal een thread te gaan maken waar alleen maar lulkoek in verkocht wordt vind ik gewoon dom. Opmerkingen als "goede morgen", "is er nog iemand?", "we moeten meer posts als de duitsers hebben" gaan natuurlijk nergens over.
Verder vind ik het veel interessanter wanneer er wéldegelijk over feesten en muziek gepraat wordt, daarom lees ik graag tranceaddict, omdat ik van de muziek houd... :) |
En daarom heb ik even een nieuwe thread aan gemaakt.
Ik heb deze thread niet aangemaakt om mensen de kans te geven om lege post te posten.
Er is gewoon een thread nodig waarbij je gewoon een beetje over de dingen kan praten. Zi ehet als een chill out iets.
Daarnaast kan je in zo'n thread ook dingen over andere te weten komen (andere interesse dan trance)
Ik heb gister bijvoorbeeld gezeild....mijn vraag in deze thread kan zijn: Zijn er nog meer mensen die soms zeilen?
Dat was mijn opzet. Dat goede morgen enzo, dat hoeft voor mij inderdaad ook niet. Mara we weten uit ervaring dat in de zomer minimale mensen aanwezig zijn en minimaal gepost kan worden. Dan is dit de thread waarin je dingen wel in kwijt kan.
Heel simpel en ik zal even de naam van de thread veranderen. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zijn er nog meer mensen die soms zeilen?
|
:) |
|
|
| Chicane |
| he dat mag niet w00t! Moeten toch wel minimaal 20 karakters in je post zitten :p |
|
|
| Valhalla |
KeWl tHrEaD TeNmInStE EnTjUh wAr m3n zInLoS KaN SpAmEn eN 4nDeRe tHrEaD$ eNiGzIn$ $pAmVrIj hOuD
BrEeZaH vertaler |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by total woot
...'gefeliciteerd freezel' echt niet alleen onzin was, er werdt heus ook wel over trance gepraat...
|
Kijk nou uit Wouter, je blijft stof geven voor geflame!! :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by total woot
:) |
Ik heb net effe in je Harbour Patrol T-shirt gefitnessed!!!
Zwaar relaxed t-shirtje kerel :D Ruukt nu ook lekker, ik zal hem ongewassen naar je opsturen, wat is je adres :p? |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by total woot
OK topic nr 1:
Hoe kun je voorkomen dat de bass bij filmpjes van een feest niet zo GRUWELIJK hard is? (plakbandje op de mic?) |
als je een mic-in heb kan je een microfoon gaan zoeken met bassfilter (maar die zijn godseduur volgens mij) en als je zo'n intern ding heb zou je kunnen proberen er van dat schuim (waar die gele oordopjes ook van gemaakt zijn) over te plaken. geen idee of plakband ook werkt maar het lijk me niet. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Kijk nou uit Wouter, je blijft stof geven voor geflame!! :D |
a) het is maandag
b) het is vakantie
c) het is maandag
| quote: | New Wave
Ik wil graag dood, can you do that please? |
np |
|
|
| jp |
| Hele nachten wakker gebleven voor Jan met de korte achternaam :whip: |
|
|
| sndh |
| wel een leuke titel hebben we gekregen! |
|
|
| basvh |
Bij deze wil ik Freezel nog ff feliciteren daar heb ik in de andere thread geen kans voor gekregen!
:D |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben 2 augustus jarig, dan kan er weer een "Gefeliciteerd" thread begonnen worden ;)
Nee maar ik begrijp Partyhardy volkomen, maar deels ook met New Wave ben ik het eens.
Kijk, in het begin was het leuk, toen 'ging het ergens over', als in: op elkaar reageren, maar was niet 'posten om het posten'. Dat kansloze gedoe van Chicane/Magik van 100x op jezelf reageren dat gaat echt nergens over, en dat is ook dikke bull!!
Maar d'r mag hier best over iets anders dan muziek gepraat worden, maar dan dus in 1 thread, en daar is die thread goed voor. Maar kansloos spammen: nee, ben ik het ook niet mee eens en zei ik in de vorige ook al. Spammen moet geen doel op zich worden, doel-middel omkering zoals dat zo leuk heet ;)
Maar van mij kan deze thread blijven. Je hoeft er niet te kijken is een kont-argument, maar oke.
| quote: | En daarom heb ik even een nieuwe thread aan gemaakt.
Ik heb deze thread niet aangemaakt om mensen de kans te geven om lege post te posten.
Er is gewoon een thread nodig waarbij je gewoon een beetje over de dingen kan praten. Zi ehet als een chill out iets.
Daarnaast kan je in zo'n thread ook dingen over andere te weten komen (andere interesse dan trance)
Ik heb gister bijvoorbeeld gezeild....mijn vraag in deze thread kan zijn: Zijn er nog meer mensen die soms zeilen?
Dat was mijn opzet. Dat goede morgen enzo, dat hoeft voor mij inderdaad ook niet. Mara we weten uit ervaring dat in de zomer minimale mensen aanwezig zijn en minimaal gepost kan worden. Dan is dit de thread waarin je dingen wel in kwijt kan.
Heel simpel en ik zal even de naam van de thread veranderen. |
Mee eens.
Het hoeft niet alleen over 'lulkoek' te gaan, maar zie het meer als wat nergens anders kwijt kan. Dat er een paar sjappies dat wel doen, dus echt spammen, moeten zij weten. Iedereen denkt daar het zijne van, het is aan hun om te zien wat ze daarmee doen ;)
Dus postcount ophogen = bull
Offtopic lullen zonder dik te spammen = ok |
|
|
|
|