|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 147)
|
View this Thread in Original format
| Daveje |
| GOEEEEEEEIEMORGEUhh!:clown: |
|
|
| Esrem |
| Maar in het hele verhaal van Markus zit wel een kern van waarheid met dat het op TA te erg wordt. Ligt niet aan TA, maar aan internet op zich. Het is zo makkelijk om wat lomps over iemand te zeggen hier, je agressie af te reageren, want je bent toch aardig anoniem. In real life zou de helft van de dingen die hier gepost worden niet uitgesproken worden omdat je er gewoon ruzie mee krijgt. Dat heeft niets te maken met freedom of speech, maar met het feit dat iedereen gewoon met respect behandeld wil worden en dat betekend dus dat iedereen gewoon een beetje beleefd is tegen elkaar. Wordt hier nog wel eens vergeten denk ik... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Esrem
Maar in het hele verhaal van Markus zit wel een kern van waarheid met dat het op TA te erg wordt. Ligt niet aan TA, maar aan internet op zich. Het is zo makkelijk om wat lomps over iemand te zeggen hier, je agressie af te reageren, want je bent toch aardig anoniem. In real life zou de helft van de dingen die hier gepost worden niet uitgesproken worden omdat je er gewoon ruzie mee krijgt. Dat heeft niets te maken met freedom of speech, maar met het feit dat iedereen gewoon met respect behandeld wil worden en dat betekend dus dat iedereen gewoon een beetje beleefd is tegen elkaar. Wordt hier nog wel eens vergeten denk ik... |
sja,word overal wellus vergeten. Markus moet niet janken, je bent beroemd en dan krijg je dit gewoon te verduren. Je hoort hem ook niet janken over al die mensen die hun tong zo diep in ze reet hebben zitten dat zijn tanden kunnen toucheren. En naar mijn mening verneuken mensen als Armin en markus ook gewoon de scene, met al die slappe excuses voor trance tracks,waar nergens meer een beuk in terug te vinden is. En sja op internet word de trent om makkelijk te reageren cq af te reageren. En veel mensen zouden deze dingen IRL niet zeggen nee. Veel ook wel. |
|
|
| basd |
Heb ook geprobeerd een beetje die threads te lezen zo tussendoor (moet toch af en toe wachten op resultaten van die PC hier), maar wat een stapel stront zeg.
De ene helft is alleen maar aan het Markus Schulz-kontkussen, de andere helft doet zo goed mogelijk zijn best zijn leeftijd te verbergen met sneue opmerkingen die ik al sinds de lagere school niet meer gehoord heb.
Gelukkig gaan we hier op NLTA allemaal netjes met elkaar om. Nou ja, soms dan :p |
|
|
| New Wave |
| Waarom wordt ik niet ingelicht als er een rel thread is? Ik heb me 4 maanden in moeten houden! :whip: Ik heb em al moeten opnemen in een TBS kliniek omdat ik de afkickverschijnselen niet meer trok!! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Heb ook geprobeerd een beetje die threads te lezen zo tussendoor (moet toch af en toe wachten op resultaten van die PC hier), maar wat een stapel stront zeg.
De ene helft is alleen maar aan het Markus Schulz-kontkussen, de andere helft doet zo goed mogelijk zijn best zijn leeftijd te verbergen met sneue opmerkingen die ik al sinds de lagere school niet meer gehoord heb.
Gelukkig gaan we hier op NLTA allemaal netjes met elkaar om. Nou ja, soms dan :p |
x2 helemaal mee eens, maar deels zeker ook met RV.
Eerlijk en direct is btw wat anders dan afreageren. Ik ben irl ook erg direct. Maar mensen denken snel dat ze mensen kennen ahv internetdingetjes...beetje jammer altijd. |
|
|
| jp |
Het ID&T propaganda blad ligt weer in de bus
Effe sjekke |
|
|
| Chicane |
| Zijn dat pillen in de halsband van je hond? :eek: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Chicane
Zijn dat pillen in de halsband van je hond? :eek: |
500mg MDMA capsules :disbelief |
|
|
| Daveje |
Man maakt grootste origami-penis
Nick Robinson, een Britse expert in origami, de Japanse traditie van het papier vouwen, claimt de grootste penis ooit te hebben gevouwen. De man deed dit ter promotie van een nieuw door hem uitgebracht boek, gewijd aan deze Oosterse papier-kunst.
De man vouwde de penis uit een enkel reusachtig vel papier onder de rook van de Gherkin wolkenkrabber in Londen, die vanwege z'n opvallende vorm door de Britten ook wel een fallus-status wordt toebedacht.
Het vouwen van de papieren fallus nam 33 minuten en 15 seconden in beslag. Het eindresultaat wat een papieren penis van 3,23 meter lang. Vervolgens nam hij het kunstwerk mee naar het nabij gelegen Londense stadhuis, vlakbij de Tower Bridge, om er de omstanders, toeristen en aanwezige ambtenaren mee te verbazen.
:cool: wahnahahahahaha geniaaaaal!
http://images.fok.nl/upload/041027_...igami-penis.jpg
foto: |
|
|
| Daveje |
Man maakt grootste origami-penis
Nick Robinson, een Britse expert in origami, de Japanse traditie van het papier vouwen, claimt de grootste penis ooit te hebben gevouwen. De man deed dit ter promotie van een nieuw door hem uitgebracht boek, gewijd aan deze Oosterse papier-kunst.
De man vouwde de penis uit een enkel reusachtig vel papier onder de rook van de Gherkin wolkenkrabber in Londen, die vanwege z'n opvallende vorm door de Britten ook wel een fallus-status wordt toebedacht.
Het vouwen van de papieren fallus nam 33 minuten en 15 seconden in beslag. Het eindresultaat wat een papieren penis van 3,23 meter lang. Vervolgens nam hij het kunstwerk mee naar het nabij gelegen Londense stadhuis, vlakbij de Tower Bridge, om er de omstanders, toeristen en aanwezige ambtenaren mee te verbazen.
:cool: wahnahahahahaha geniaaaaal!
http://images.fok.nl/upload/041027_...igami-penis.jpg
foto: |
|
|
| websley |
Dan moet je OOK zo eerlijk zijn het ons meteen te laten zien:o

LOL, al vind ik het enigzins 2D. |
|
|
|
|