| HBtje |
| quote: | Originally posted by Massive84
morgen geen school dus? staking? |
moet morgen voor t eerst doordeweeks met de fiets naar mn werk :whip: en nog wel 15 minuten door de regen (was toch voorspeld :conf: ) Balen dus... kut Connexxion :rolleyes:
| quote: | Originally posted by jp
Ik las ergens dat Hugo Boss vroeger de uniformen van de SS ontwierp en fabriceerde. Toen zijn opdrachtgever vroeg of hij er genoeg kon maken zei hij: "dat zit wel snor" ;) |
LOL :toothless
| quote: | Originally posted by emre
3-1 ... ik kan nooit veel gemist hebben :rolleyes: |
ik heb niets gemist... vast en zeker saaie wedstrijd, ondanks de uitslag. Moest standaard werken tot half 11 dus tjaa |
|
|