|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Geen idee, Hoorn of zo
Of misschien houden we het huis als niemand het kan of wil betalen
anyhow, een fles Absinth (73%) opdrinken in 2 avonden is NIET goed hihi
Tabu Classic Strong rules :D |
|
|
| MaGiK54 |
| God de dag begint goed, de fax heeft problemen en ik mag het oplossen.:whip: |
|
|
| dj_spare |
| suc6 man, ik ga zometeen maar weer eens werken :/ |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by dj_spare
suc6 man, ik ga zometeen maar weer eens werken :/ |
Probleem opgelost, de storingsdienst komt er naar kijken :) |
|
|
| MaGiK54 |
Chicane is weer terug :toocool: |
|
|
| Chicane |
Mja, post traumatische gevolgen van het verwijderen van de Gefeliciteerd Freezal draad heeft mij doen besluiten het wat rustiger aan te doen :)
Bovendien kan ik niet meer wachten tot Doom3 uit is :D |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by jp
Geen idee, Hoorn of zo
Of misschien houden we het huis als niemand het kan of wil betalen
anyhow, een fles Absinth (73%) opdrinken in 2 avonden is NIET goed hihi
Tabu Classic Strong rules :D |
Het mag weer ja!! Ik las van de week dat het verbod uit 1909 op Absinth is opgeheven :D
Is die zooi eigenlijk wel te zuipen? |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by robin
new wave gaat iedere maandag middag als smaakpolitie-achtige meneer iedere week naar een ander dorp om daar de kennis van de plaatselijke electronicazaakmedewerkers te testen? :D ook een leuke hobby
(en dan vooral niets kopen) |
Zo ken ik ook iemand: uit verveling voor in totaal 8000 euro skikleding en -toebehoren gaan passen, alles apart laten hangen en zeggen dat je nog terug met de credit card van papa. Of jezelf 1,5 uur lang brillen aan laten meten terwijl je perfecte ogen hebt. Je moet wat als je niks te doen hebt...:rolleyes: |
|
|
| jp |
Op een mooie zomerdag als deze kom je opmerkelijke dingen tegen:
Oud-Hollandse kaasmarkt

Oud-Hollandse schapen, hebben de 'positie' al ingenomen

Oud-Hollandse sluis

Oud-Hollandse Porsche traktor: 0-100m door de blubber in 10 sec

Oud-Hollandse Afvalverwerking

Oud-Hollandse roeibootjes

Oud-Hollandse tuin met Oud-Hollandse kat

Oud-Hollandse molen

Oud-Hollandse manier van wasdrogen (Coke-City)

Oud-Hollandse Opel Manta met 90 jarige eerste eigenaar (Oud-Hollands)

Oud-Hollandse fietser met hond in de mand

Oud-Hollandse bedrijfswagen van partyorganisator

Oud-Hollandse scheepswerf met Antiek-Russisch wrak

Oud-Hollandse limosine

Oud-Hollandse Britse open sportwagen |
|
|
| Tim81 |
| Werk je bij een koeriersdienst die gespecialiseerd is in Oud Hollandse diensten, ben je zelf groot liefhebber van De Nederlandsche Geschiedenis of is dit gewoon een promotie van Waterland, Edam-Volendam e.o.? |
|
|
| New Wave |
| Volgens mij voert JP echt geen flikker uit in deze samenleving..maakt alleen maar foto's en koopt maar auto's :p Zit jij in de bolletjes misschien :p? |
|
|
|
|