| djxtension |
| quote: | Originally posted by jp
Denk je 50 Euro gewonnen te hebben in de Staatsloterij, blijkt er een fout gemaakt te zijn :(
dertien vijftig is toch nog beter dan niks... |
Nogal lullig foutje van de Staatsloterij. Ach ja, zolang ze geen explosieven kwijt zijn is er nog niks aan de hand... :D |
|
|