| jp |
Het is allemaal weer precies als voor de oorlog "oh het zal wel meevallen, ze vallen ons niet aan"
Nu staan ze 6000 posts achter ons en nog steeds wordt er geen actie ondernomen. Deze thread is uitermate geschikt om lekker in los te posten, dus doe dat dat.
Waar is de vaderlandsliefde? :mad: |
|
|