Altijd leuk met de Tros: eerst Allo Allo en dan M.C.W.
Wat een tijden waren dat
robin
quote:
Originally posted by MaGiK54
Nog maar 3 dagen werken en dan ben ik een maand vrij woei woei woei woei :clown:
en het lijkt nog droog te worden ook :whip:
gelukkig heb ik de fhm calender van 2001 om de hele dag naar te kijken :clown:
:stongue:
jp
Heb je genoeg tissues bij de hand?
robin
valt toch niet op tussen de koelvloeistof :o
:nervous:
MaGiK54
ATLANTA - Een dronken Amerikaan heeft zondag circa 20 kilometer gereden met een onthoofde medepassagier hangend uit het autoraam. Volgens de krant Atlanta Journal-Constitution werd de man onthoofd toen hij uit het raam hing en tegen een steunkabel van een telegraafmast knalde.
Klaarblijkelijk heeft de chauffeur door zijn dronkenschap niets gemerkt van de onthoofding van zijn vriend, die mogelijk uit het raam hing omdat hij moest overgeven.
De bestuurder werd zondag door de politie van zijn bed gelicht in bebloede kleren. Het ontzielde lichaam lag nog in zijn auto. Het hoofd is langs de weg teruggevonden.
(www.nu.nl)
MaGiK54
quote:
Originally posted by robin
en het lijkt nog droog te worden ook :whip:
Ik mot klussen in me nieuwe woning dus hoop op niet te warm weer.
Eagle`
Hoe noemt dat belgische ziekehuis programma, is naar nederland geexporteerd ook dacht ik, vrij lauwe serie trouwens maar goed
jp
Hallo zuiderbuur
MaGiK54
quote:
Originally posted by Eagle`
Hoe noemt dat belgische ziekehuis programma, is naar nederland geexporteerd ook dacht ik, vrij lauwe serie trouwens maar goed
Geen idee, maar vind "Flikken" altijd wel goed te pruimen
robin
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik mot klussen in me nieuwe woning dus hoop op niet te warm weer.
Lange termijn, maandag 6 september tot en met donderdag 9 september :
* Grote kans(70%) op vrij warm en droog nazomerweer met kans op mist in de nacht en vroege ochtend. De maximumtemperaturen liggen daarbij rond 24 graden. Er is ook 30% kans op licht wisselvallig weer met maximumtemperaturen die met 15-19 gr C rond of onder normaal liggen. Ook valt er dan soms enige tijd neerslag.