|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| er was bij ons altijd maar 1 bad guy.. altijd dezelfde... die bonden we dan altijd vast aan de paal midden op 't schoolplein!! 2 uur later... 'jongens, waar is Bob'.. uuhhh... ... die hangt nog op 't schoolplein!! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Wooooooooooooooooooei SNES en MegaDrive emulators ontdekt. Back to da old school met mariokart, sonic 1 t/m 3, 2d shooters enz enz. Geniaal gewoon die spelen, dat waren pas games :D |
|
|
| Freezel |
| Mario Kart owns them all :) Heb nog altijd mijn SNES hier met als enige spel Mario Kart :p Zoals met dit weer en als we ons echt vervelen, tv'tje in de tuin, SNES, Mario Kart en biertje erbij :) |
|
|
| jp |
| C64: Pitfall, Pole Position, Great American Road Race, Commando, Ghostbusters :wtf: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wooooooooooooooooooei SNES en MegaDrive emulators ontdekt. Back to da old school met mariokart, sonic 1 t/m 3, 2d shooters enz enz. Geniaal gewoon die spelen, dat waren pas games :D |
Waar heb je die gevonden? :D |
|
|
| jp |
Wie had dat nou gedacht :eek:
Die 'andere verhalen' zijn ook zeer schokkend :stongue: |
|
|
| HiGH_NrG |
| Nooit gedacht dat Bram die kant op zou gaan... :eyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| In me pauze net Turkisch Pizza op, voor maar € 1,50 een ing mega-joekel van een gevulde pizza :crazy: Wat wassie lekkah. Lang leve de multi-culti samenleving :tongue2 |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wooooooooooooooooooei SNES en MegaDrive emulators ontdekt. Back to da old school met mariokart, sonic 1 t/m 3, 2d shooters enz enz. Geniaal gewoon die spelen, dat waren pas games :D |
Nice, nice die emulators. Ik heb in het verleden zelfs Zelda: Ocarina of Time uitgespeeld op een N64 emulator. Dat waren nog eens tijden :D |
|
|
|
|