|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 655)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| quote: | Originally posted by @win
Nou in ieder geval heel veel plezier op je ouderavond vanavond :D |
STFU :D
Mhe, we moeten een aantal van dit soort avonden zelf organiseren, 1 voor ouders, 1 voor (stage)bedrijven, 1 voor mbo's/hbo's 1 voor vmbo'ers etc
Vanavond ouders dus :( |
|
|
| jp |
Goh heb ik vandaag toch bijna een taxi geplet. Ik voorgesorteerd voor links, verkeerslicht op groen en de bocht om. Komt er een Toyota Yaris Verso mij buitenom voorbij en snijdt me. Kon nog net remmen, ABS en ABD lampjes roodgloeiend. Had ik 'm geraakt dan was dat ding zeker op z'n kant gegaan (zoals in Amerika de politie auto's laat tollen)
Bij het volgende stoplicht ernaast en even verteld wat een grote eikel hij wel niet was. Meneer durfte me niet aan te kijken, loser. |
|
|
| jp |
De Britse Amanda Monti (24) heeft haar ex-vriend Geoffrey Jones (37) eens goed laten voelen dat zij geen tegenspraak duldt. Toen Jones weigerde seks met haar te heben, rukte ze een testikel af.
"Ze nam me bij mijn genitalieën en trok hard. Ik was me van geen kwaad bewust en werd later wakker met hevige pijn", vertelt Jones. Dit alles gebeurde op een feest. Een aanwezige vriend probeerde Jones nog te helpen, maar kwam te laat. Hij kwam de keuken binnen en zei: "Dit is van jou." In zijn hand lag de afgerukte teelbal. Ook medische hulp kwam te laat en Jones moet nu door het leven met slechts één teelbal. Jones mag misschien nog wel van geluk spreken dat hij dronken was, toen zijn ex-vriendin hem castreerde.
Amanda Monti is inmiddels voor de rechter in Liverpool verschenen en is nu in afwachting van de uitspraak, welke volgende maand volgt.
:nervous: |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by jp
De Britse Amanda Monti (24) heeft haar ex-vriend Geoffrey Jones (37) eens goed laten voelen dat zij geen tegenspraak duldt. Toen Jones weigerde seks met haar te heben, rukte ze een testikel af.
"Ze nam me bij mijn genitalieën en trok hard. Ik was me van geen kwaad bewust en werd later wakker met hevige pijn", vertelt Jones. Dit alles gebeurde op een feest. Een aanwezige vriend probeerde Jones nog te helpen, maar kwam te laat. Hij kwam de keuken binnen en zei: "Dit is van jou." In zijn hand lag de afgerukte teelbal. Ook medische hulp kwam te laat en Jones moet nu door het leven met slechts één teelbal. Jones mag misschien nog wel van geluk spreken dat hij dronken was, toen zijn ex-vriendin hem castreerde.
Amanda Monti is inmiddels voor de rechter in Liverpool verschenen en is nu in afwachting van de uitspraak, welke volgende maand volgt.
:nervous: |
OOOOOOOOOOH MY GOD..dit zal je maar gebeuren...ben blij dat ik niet drink, toch weer z'n voordelen :p
Trouwens, heb weer kerst vakantie, pas 28 januarie naar school weer. Echt kick ass school heb ik haha, het is geen eens HBO |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Massive84
OOOOOOOOOOH MY GOD..dit zal je maar gebeuren...ben blij dat ik niet drink, toch weer z'n voordelen :p
|
Dat zou in dit geval geen voordeel zijn.:stongue: Ik citeer:
"Jones mag misschien nog wel van geluk spreken dat hij dronken was, toen zijn ex-vriendin hem castreerde."
Ga maar na :p |
|
|
| TranceZoner |
Als ze dat mij had gedaan rukte ik hoogstpersoonlijk haar baarmoeder eruit en ik zou haar bek vol schijten.....:disbelief
Nee, ik vind het wel een gruwelijke daad zeg... Poeh...
Je kameraad zal maar aan komen wandelen met je bal...:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Dat kan je je toch neit indenken dat er een bal uit je zak is 'gescheurd' door een ander...:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by Passiva
Dat zou in dit geval geen voordeel zijn.:stongue: Ik citeer:
"Jones mag misschien nog wel van geluk spreken dat hij dronken was, toen zijn ex-vriendin hem castreerde."
Ga maar na :p |
ja klopt :p. Maar als die gast niet dronken was, dan zou hij wat voelen wanneer dat wijf harder gaat ehh..trekken? Dan kan je haar toch weg schoppen. |
|
|
| TranceZoner |
WOOT:D
Ik weet niet of er mensen zijn die het ook tof vinden (volgens mij ben ik de enige op de aardbol), maar ik heb de site gevonden waar je online Rembo & Rembo aflevering ken kijke, van vroeger bij VPRO's Villa Achterwerk....
:::Link::: |
|
|
| New Wave |
| Ik heb zin in bitterballen. |
|
|
|
|