Over douchen gesproken, in Zwitserland is het water zo zacht dat als je dezelfde hoeveelheid sjampoo gebruikt als hier je stikt in een schuimorgie
emre
quote:
Originally posted by Asperge
omdat:
1. die unknown remix niet als Mark Norman klinkt
2. ze net een remix van love comes again hebben gemaakt en 2x een tiesto plaat in zon korte tijd remixen is lijp:p
Euhmm .. dat zal wel maar ik vroeg me eigenlijk af of je het zo belangrijk vond dat je het in je sig hebt gezet
MaGiK54
Doel van Freezeldraad was groter als die draad te worden...
jp
Ik heb trek in een peuk maar het is geen weekend dus mag het niet
Remy D
ahhh lees mijn andere post
Asperge
quote:
Originally posted by emre
Euhmm .. dat zal wel maar ik vroeg me eigenlijk af of je het zo belangrijk vond dat je het in je sig hebt gezet
omdat half ta in het tracklist forum zit te geilen op Nyana(MN remix) terwijl dat niet eens is vastgesteld:p
emre
quote:
Originally posted by emre
Euhmm .. dat zal wel maar ik vroeg me eigenlijk af of je het zo belangrijk vond dat je het in je sig hebt gezet
Ik weet nl van Mark Norman (vind ze ook trouwens)
jp
Wanneer is Freezal weer jarig? :disbelief
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Ik heb trek in een peuk maar het is geen weekend dus mag het niet
Ik stiekem aan het roken, maar ja mijn weekend begonnen, morgen lekker vrij..........
New Wave
quote:
Originally posted by emre
Wie Mark Norman ??
mwjha, hij ja!
emre
quote:
Originally posted by Remy D
ahhh lees mijn andere post
Welke van de 10000 you gimp ?!
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Wanneer is Freezal weer jarig? :disbelief