Reissie was btw ook erg cheap, 79 euri voor een lang weekend berlijn met twee overnachtingen in 4-sterren hotel met ontbijt. Baal alleen dat we met een bus gaan, bussen zuigen big time.
jp
Dat zijn pas kogelgaten
HBtje
mja ach... vind juist van niet.... het geeft een beeld van wat er 60 jaar geleden gebeurt is. Vind dat zoiets wel in ere moet blijven.
Met dank aan JP die deze plek tijdens t LoveWeekend liet zien hehe :cool: Heb ik er begin oktober maar een foowtoow van gemaakt :D
Daveje
irak is er nix bij :eyes:
MaGiK54
Kogelgaten genoeg dus in Berlijn.
Daveje
ik zit ook maar te geinen hoor.. wat er in wo2 is gebeurt mag nooit worden vergeten.. helaas zien we dat tegenwoordig wel gebeuren:(
HBtje
quote:
Originally posted by jp
Dat zijn pas kogelgaten
OMG OMG :eyes:
dat is inderdaad wat .... indrukwekkender jah
jp
Dakloze Berlijners willen hun gereedschap er nog weleens insteken