|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 178)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by jp
Wat is het toch mistig de laatste tijd |
nou inderdaad je zag gisternacht weer geen hand voor ogen, helemaal niet op die stukken snelweg waar geen verlichting was! :whip: |
|
|
| jp |
| Ja schande, de regering doet er weer helemaal niks aan die mist :whip: |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by jp
Ja schande, de regering doet er weer helemaal niks aan die mist :whip: |
Waar doet de regering nou WEL wat aan? |
|
|
| djxtension |
| Ik kan me inderdaad niet herinneren dat ik ooit een 'anti-mist-belasting' heb betaald, geen wonder dus dat ze er niks aan doen. |
|
|
| jp |
| Aangezien mist niets anders is dan vocht verwacht ik dat Willem met z'n watermanagement er een oplossing gereed voor heeft |
|
|
| djxtension |
| Die zal er vast wel zijn, ze wachten natuurlijk eerst op voldoende belasting-centjes, voor ze er mee voor de dag komen. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Matthijs
nou inderdaad je zag gisternacht weer geen hand voor ogen, helemaal niet op die stukken snelweg waar geen verlichting was! :whip: |
Jah da's waar, dat heb je nog zo rondom Maassluis :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Tis nog steeds erg mistig. Met bril op isset helemaal klote, want door de condensdruppeltjes op je glazen zie op een gegeven moment helemaal niks meer. |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tis nog steeds erg mistig. Met bril op isset helemaal klote, want door de condensdruppeltjes op je glazen zie op een gegeven moment helemaal niks meer. |
Ga je op de fiets ofzo? |
|
|
| robin |
Net ff uurtje gesquashed :) nog 3 keer en dan ben ik klaar met sport voor dit jaar. :)
Leuke sport, maar je voelt het wel zeg :D (bovenkant onderarm :clown: ) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ga je op de fiets ofzo? |
Jeps, om de kilometer me glazen afnemen, zodat ik weer wat zicht had. |
|
|
|
|