ik dacht dat t belangrijker was dat er een goed gat is te vinden :haha:
jp
Ik vind sproeten eigenlijk wel erg lief...
Tim81
Mooi ogen zijn ook niet geheel onbelangrijk... maarja, die dames hebben allemaal een zonnebril op dus dat schiet ook niet op!
jp
quote:
Originally posted by Tim81
Mooi ogen zijn ook niet geheel onbelangrijk... maarja, die dames hebben allemaal een zonnebril op dus dat schiet ook niet op!
Omdat ze aan de sos zijn en nu grote pupillen willen verbergen
Hoe denk je anders dat ze zo slank blijven?
Kakao
Als het innerlijk belangrijk was, dan zat het wel aan de buitenkant.
Tim81
Vandaag helaas weer niet gelukt ;)!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Vandaag helaas weer niet gelukt ;)!
LOL! Die is echt wel cool!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Het gaat toch ook om het innerlijk... :p
Dat zeggen alleen lelijke mensen...........
Miss Proximus
wat een onzin
je zal maar een ontzettend lekkere partner hebben die verder helemaal geen kwaliteiten heeft ACH WAT HAP IK NOU MAN :whip: :whip:
:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
wat een onzin
je zal maar een ontzettend lekkere partner hebben die verder helemaal geen kwaliteiten heeft ACH WAT HAP IK NOU MAN :whip: :whip:
:D
Whahahahaha LoL. En dat zeggen lelijke mensen ook alleen maar :D
Miss Proximus
weet je wat lelijke mensen zeggen?
als ie maar niet lekraakt :stongue:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
weet je wat lelijke mensen zeggen?
als ie maar niet lekraakt :stongue:
Als ze wit achter de ogen ziet is ze vol!
Dat was het toch?
Josti, je zag wel een beeeeeeetje wit achter de oogjes op Dancevalley!
Was de melkboer weer langsgeweest?
Miss Proximus
en de timmerman, en de dakbedekker, en de stratenmaker, en de Natuurwinkelbezorger, en de AH boy, en natuurlijk de kabelman en niet te vergeten het team van Megapool...om uuh...wat dingen te installeren :happy2: