|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 653)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
Les begint pas om 15:30 voor hem, als de leraar komt opdagen. Zit nu ok al 25 minuten kansloos te wachten ..... Zo niet, dan ben ik z.s.m. weer thuis :D |
Gewoon gaan Chris! Ik zit hier een beetje te balen, omdat de pc met al mijn mp3tjes uit het netwerk ligt zodat ik hier dus niks kan luisteren :( Nou ja dan maar wat cdtjes er doorheen rossen ;) |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by @win
Gewoon gaan Chris! Ik zit hier een beetje te balen, omdat de pc met al mijn mp3tjes uit het netwerk ligt zodat ik hier dus niks kan luisteren :( Nou ja dan maar wat cdtjes er doorheen rossen ;) |
Heeft weinig zin om kansloos in een lokaal te zitten met slechte pc's en geen hulp beschikbaar. Kan dan net zo goed thuis zitten ;) |
|
|
| @win |
| Ach ja, je moet toch wat he ;) Ken jij de serie Arrested Development toevallig? |
|
|
| Freezel |
Ach ja, je moet toch wat he ;) Ken jij de serie Arrested Development toevallig? |
Das toch zo'n rapgroep uit begin jaren 90 ofzo? :p |
|
|
| @win |
Das toch zo'n rapgroep uit begin jaren 90 ofzo? :p |
Ja dat ook, maar het is ook een Amerikaanse Comedie-serie. Op EB weten ze er ook al nuiks vanaf.. Ik wil gewoon weten wanneer die serie in NL te zien is :) |
|
|
| Freezel |
Ja dat ook, maar het is ook een Amerikaanse Comedie-serie. Op EB weten ze er ook al nuiks vanaf.. Ik wil gewoon weten wanneer die serie in NL te zien is :) |
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1521995&tab=4
edit: was van vorig jaar :p |
|
|
| @win |
Held :D Nu nog maar hopen dat een van de Nederlandse zenders hem vanaf het begin gaat uitzenden :) |
|
|
| Freezel |
Held :D Nu nog maar hopen dat een van de Nederlandse zenders hem vanaf het begin gaat uitzenden :) |
Ze zijn nog bezig met herhalingen van shows die al tig keer zijn uitgezonden ;) Voordat het in NL komt ben je 2 jaar verder en zijn alle afleveringen gewoon op het net te vinden :p |
|
|
| @win |
Ze zijn nog bezig met herhalingen van shows die al tig keer zijn uitgezonden ;) Voordat het in NL komt ben je 2 jaar verder en zijn alle afleveringen gewoon op het net te vinden :p |
In Amerika loopt serie 2 al, dus ik dacht dat moet hier ook maar eens komen. Ik zal denk ik ook tot september moeten wachten voordat Joey hier uitkomt... |
|
|
| Freezel |
In Amerika loopt serie 2 al, dus ik dacht dat moet hier ook maar eens komen. Ik zal denk ik ook tot september moeten wachten voordat Joey hier uitkomt... |
Klote dat suprnova.org weg is ;) |
|
|
| @win |
Klote dat suprnova.org weg is ;) |
Ja dat scheelt inderdaad een slok op een borrel! Maar ik zal bij mijn broertje nog eens nagaan, die weet alles wel te vinden ;)
Is jouw tijd al bijna om? |
|
|
| Freezel |
Ja dat scheelt inderdaad een slok op een borrel! Maar ik zal bij mijn broertje nog eens nagaan, die weet alles wel te vinden ;)
Is jouw tijd al bijna om? |
Ik wacht nog 12 minuten (dan is het half 3 en is de ASOT Megamix afgelopen), loop nog rondje en ga dan weer naar huis. Vrij kansloos weer op school .... |
|
|
|
|