|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 289)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Gelukkig, ik dacht al dat ik dronken was ;)
PROOST!
Maar 3 klopt ook niet want je hebt de eerste niet gemeld (maar wel gezegd een nieuwe inschenken), dus ik ging echt uit van 4 !! :P |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| jp |
| Most users ever online was 1131 on Today at 21:25 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
|
|