Originally posted by MaGiK54
Laat Flikken nou net bezig zijn, toevallig.
Heb het nooit gehad voor die serie hebben jullie Heterdaad ooit gezien, stukken beter imo
SnuggLe
Pfff...moet wel effe chillouten na alle hektiek van vandaag/vannacht.
2 lui aangehouden vannacht op de flat van Anke (mijn vriendin). Kansloze oude vent die er woont (39) vond het nodig een dame die aan het verhuizen was ongeveer van de trap af te duwen/gooien en werd daarom op zijn bek getikt. Lekker allemaal..........
MaGiK54
Lekker gezellie daaro bij Anke :whip:
Asperge
bah bah ik ben in een kuthumeur:whip: :whip: :whip: :whip:
MaGiK54
Daar hebben we een klaagdraad voor, daarin kan je al je kut-gevoelens in kwijt.
Eagle`
quote:
Originally posted by MaGiK54
Daar hebben we een klaagdraad voor, daarin kan je al je kut-gevoelens in kwijt.
de stumper :(
Eagle`
Ik wou jp nog effe feliciteren met zen schitterende fotosoepedits
respect man :toocool:
edit1: To Remd, een of andere fag admin heeft Hermelien verneukt :whip: