|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 866)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by basvh
ik doe net de gordijnen open en wat zien ik: SNNNNNEEEEEUWWWWWWW |
Ook al? :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Misschien komt dat omdat jij zo kansloos 36 dezelfde berichten achter elkaar plakt... :rolleyes: |
:D
Het sneeuwt hier nu in Den Haag, ziet er wel leuk uit.
Maar echt kut, ze hadden vanochtend niet overal gestrooid. Niet fijn op de fiets....... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het sneeuwt hier nu in Den Haag, ziet er wel leuk uit.
Maar echt kut, ze hadden vanochtend niet overal gestrooid. Niet fijn op de fiets....... |
Alleen de binnenwegen waren echt glad en waarschijnlijk ook de fietspaden, de hoofdwegen waren met de auto goed te doen...
Jammer alleen dat het nu niet echt blijft liggen :( |
|
|
| TranceZoner |
Wij hadden hier gisteravond een ENORME hagelbui, die meer weg had van een sneeuwbui, terwijl ik hier nu een blauwe lucht zie...
Ach nog tot eind Maart en dan is het weer lente:toocool: |
|
|
| Freezel |
Ei spoort de jeugd weer aan:
| quote: |
Jongeren in een Overijssels dorp hebben een hobby gevonden die de naam van hun woonplaats eer aan doet: Goor. De opgeschoten nozems zijn namelijk helemaal in de ban van eieren tegen ramen gooien. De grap begon bij een boerenknul die 180 eieren over had. De vraag wat daar mee te doen werd beantwoord met: 'Tegen de ruiten die hap, kicken man!'
Een ei hoort erbij. De politie zit echter met die nieuwe rage in hun maag, hoewel ze het zien als baldadigheid. De dienstkloppers probeerden het al op een akkoordje te gooien met de snoodaards door ze uit te dagen voor een eiergevecht. Dit is er echter nog niet van gekomen.
De dienders hopen dat de rage vanzelf weer overwaait. Onverlaten die toch in de kraag worden gevat worden doorgestuurd naar bureau Halt.
|
:D |
|
|
| MaGiK54 |
| In Delft schijnt het ook wel eens te gebeuren, das nou de verklaring waarom onze geliefde mod, zo laat online is, hij is altijd tot 4:00 op pad om eiere te gooie :D |
|
|
| _Supreme |
| waar is de link voor sjnappi das krokodil?? :P |
|
|
| jp |

Het sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuwt :wtf: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp

Zoooow spuit elf wordt wakker :o |
|
|
| HiGH_NrG |

Op een kruizing met de rozengracht of zie ik dat verkeerd? |
|
|
| jp |
| Kruizing Singel Raadhuisstraat. Rozengracht begint na de Westertoren in de achtergrond |
|
|
| tijs08 |
Kruizing Singel Raadhuisstraat. Rozengracht begint na de Westertoren in de achtergrond |
ja Leon, ken je grachten! ;) :p |
|
|
|
|