|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Dat zijn allemaal Zwitserse meiden :toocool:
Trouwens, Zwitserland is een van de grootste landen van Europa...
Platgeslagen :toothless |
respect voor de man (of vrouw, onwaarschijnlijk maar je weet het niet) die dat heeft uitgerekent! |
|
|
| jp |
| Dat was Johnny Kraaijkamp (not kidding) |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by jp
Mocht je niet langer opblijven van het oppasmeisje?
btw: goed plan RB |
Je moest eens weten wat ik met het oppasmeisje zou doen als haar vriendje even niet omkijkt!:disbelief
:happy2: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
it we steken die laptop gewoon in fik |
We kennen ook met je blue Tooth functie zijn laptop hakken :toothless |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by websley
Je moest eens weten wat ik met het oppasmeisje zou doen als haar vriendje even niet omkijkt!:disbelief
:happy2: |
Je haalt haar tampon uit het vuilnisbakje op de wc en trekt er thee van? |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Krijg ik dan ook jouw handtekening ? |
doe niet zo moeilijk, ga gewoon langs de deuren in den haag, kan je mooi even je arabisch bij spijkeren enzo :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Je haalt haar tampon uit het vuilnisbakje op de wc en trekt er thee van? |
:nervous: |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
We kennen ook met je blue Tooth functie zijn laptop hakken :toothless |
lol, sta je daar zo doodleuk voor de booth ff te 'zappen' door zijn playlist :D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
doe niet zo moeilijk, ga gewoon langs de deuren in den haag, kan je mooi even je arabisch bij spijkeren enzo :D |
Het aantal doeken in de hofstad is inderdaad schrikbarend.
Daar is Zaandam en Amsterdam-West niks bij :eyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by robin
doe niet zo moeilijk, ga gewoon langs de deuren in den haag, kan je mooi even je arabisch bij spijkeren enzo :D |
Is goed meneer, ik zwier dat ik da ga doen, whalla bille :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Is goed meneer, ik zwier dat ik da ga doen, whalla bille :D |
neem gewoon al je broers mee, moet je eens kijken hoe snel die mensen hun krabbel zetten :D |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by jp
Je haalt haar tampon uit het vuilnisbakje op de wc en trekt er thee van? |
Nou kan ik niet meer slapen!:nervous: Je wordt bedankt JP! |
|
|
|
|