|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 671)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik roep hierbij dit weekend uit tot "we-vergroten-de-afstand-met-de-bierbuiken-tot-tien-duizend-weekend" :o |
succes! Ik doe niet mee ben ik bang! Zaalvoetbal, scriptie, vriendin, bioscoop, voetbal, kantine, etc. hebben even prioriteit dit weekend... |
|
|
| websley |
Sorry JP, dat moffentaaltje kan ik nog steeds niet zo goed verstaan...
DAT DOET ME TROUWENS DENKEN AAN DE STAND!:whip: |
|
|
| New Wave |
| Ik zal dapper strijden tot ik er bij neerval!!!:o |
|
|
| jp |
Ik kom mijn collega gisteren tegen en hij blijkt geweldig moeilijk te lopen.
Ik: Waarom loop je zo moeilijk?
Hij: We hebben sinds gisteren een hond,een Duitse dashond en die heb ik uitgelaten.
Ik: Kon je hem niet bijhouden?
Hij: Jawel maar ik heb even getest of het wel een Duitse dashond was...
Toen ik een fiets zag zei ik: kijk daar "Das Fahrrad".
Die hond wordt wild, valt die fiets aan en bijt de banden stuk.
Even verder staat er een auto langs de weg en ik zeg: kijk daar "Das Auto".
Hij is weer niet te houden, valt de auto aan en bijt een band stuk.
Terug thuis doe ik nog een test, wijs op de klok en zeg: "Das Uhr", en twee minuten later ligt de klok vernield op de grond.
Mijn vrouw komt thuis en ziet de vernielde klok en ik vertel wat er gebeurd is, waarop zij antwoordt: "Das klote" |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Huidige stand is 6043 :whip: |
Tering ze zijn weer aardig ingelopen :( |
|
|
| MaGiK54 |
| Dus er moet weer een actie worden gehouden..:o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Ik kom mijn collega gisteren tegen en hij blijkt geweldig moeilijk te lopen.
Ik: Waarom loop je zo moeilijk?
Hij: We hebben sinds gisteren een hond,een Duitse dashond en die heb ik uitgelaten.
Ik: Kon je hem niet bijhouden?
Hij: Jawel maar ik heb even getest of het wel een Duitse dashond was...
Toen ik een fiets zag zei ik: kijk daar "Das Fahrrad".
Die hond wordt wild, valt die fiets aan en bijt de banden stuk.
Even verder staat er een auto langs de weg en ik zeg: kijk daar "Das Auto".
Hij is weer niet te houden, valt de auto aan en bijt een band stuk.
Terug thuis doe ik nog een test, wijs op de klok en zeg: "Das Uhr", en twee minuten later ligt de klok vernield op de grond.
Mijn vrouw komt thuis en ziet de vernielde klok en ik vertel wat er gebeurd is, waarop zij antwoordt: "Das klote" |
Kende hem al maar wel een STEENGoede mop :D |
|
|
| MaGiK54 |
Schnappi sucks :whip: |
|
|
| New Wave |
Ejh J Pieter, je had me gemailt, ik zag het :)
Hij stond tussen alle 700 mailtjes van TA :)
danku nog :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik kom mijn collega gisteren tegen en hij blijkt geweldig moeilijk te lopen.
Ik: Waarom loop je zo moeilijk?
Hij: We hebben sinds gisteren een hond,een Duitse dashond en die heb ik uitgelaten.
Ik: Kon je hem niet bijhouden?
Hij: Jawel maar ik heb even getest of het wel een Duitse dashond was...
Toen ik een fiets zag zei ik: kijk daar "Das Fahrrad".
Die hond wordt wild, valt die fiets aan en bijt de banden stuk.
Even verder staat er een auto langs de weg en ik zeg: kijk daar "Das Auto".
Hij is weer niet te houden, valt de auto aan en bijt een band stuk.
Terug thuis doe ik nog een test, wijs op de klok en zeg: "Das Uhr", en twee minuten later ligt de klok vernield op de grond.
Mijn vrouw komt thuis en ziet de vernielde klok en ik vertel wat er gebeurd is, waarop zij antwoordt: "Das klote" |
Hihi :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik kom mijn collega gisteren tegen en hij blijkt geweldig moeilijk te lopen.
Ik: Waarom loop je zo moeilijk?
Hij: We hebben sinds gisteren een hond,een Duitse dashond en die heb ik uitgelaten.
Ik: Kon je hem niet bijhouden?
Hij: Jawel maar ik heb even getest of het wel een Duitse dashond was...
Toen ik een fiets zag zei ik: kijk daar "Das Fahrrad".
Die hond wordt wild, valt die fiets aan en bijt de banden stuk.
Even verder staat er een auto langs de weg en ik zeg: kijk daar "Das Auto".
Hij is weer niet te houden, valt de auto aan en bijt een band stuk.
Terug thuis doe ik nog een test, wijs op de klok en zeg: "Das Uhr", en twee minuten later ligt de klok vernield op de grond.
Mijn vrouw komt thuis en ziet de vernielde klok en ik vertel wat er gebeurd is, waarop zij antwoordt: "Das klote" |
Hihi :toothless |
|
|
|
|