Originally posted by BaRTeZ
wie dan post moet verplicht het hele jaar 'IK HEB GEEN SOCIAAL LEVEN' in zijn sig hebben :o
we zullen zien :9
TranceZoner
Hey Jeepee
Kan je pls misschien nog ff die link posten naar dat filmpje met die vuurwerkbom, want ik kan de pagina niet meer vinden en de searchfunctie is ook aan het verzaken,
Bij voorbaat dank! :P
Djeebie
And that's what I call an honour :p
Phortje
JP: moet je fotos maken vanavond of mag je een keer feesten? :p
jp
quote:
Originally posted by TranceZoner
Hey Jeepee
Kan je pls misschien nog ff die link posten naar dat filmpje met die vuurwerkbom, want ik kan de pagina niet meer vinden en de searchfunctie is ook aan het verzaken,