|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Blik weg? Dan heeftie em gedelete voor ie weg ging, want ik was t niet... Of maybe is 't de threadstarter geweest (Emma als ik me niet vergis), die kunnen volgens mij ook hun "eigen" thread deleten... |
|
|
| ambs |
het was mijn thread en het was toch maar een spam thread geworden dus heb ik hem gedelete :happy2:
als je het niet leuk vindt begin maar je eigen spam thread :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by ambs
het was mijn thread en het was toch maar een spam thread geworden dus heb ik hem gedelete :happy2:
als je het niet leuk vindt begin maar je eigen spam thread :p |
Zo motten je aan de grens weigeren als je terug komt in Nederland, als landverrader :whip: :whip: :whip:
En PartyHardy wat een kansloos gezever van jouw kant weer zeg, waar je je druk om maakt, als een groepje mensen nou plezier hadden in die draad.
+1 |
|
|
| MaGiK54 |
New wave verander die draadtitel maar in Spamdraad 2 ofzo, kennen we weer opnieuw beginnen. Die Duitsers halen ons nu helemaal in +/- 2600 posts zijn ze nu ingelopen.
Wat ik wel vreemd vind is dat die landverrader die draad nog kon delete, daar stond toch een bepaalde maximale periode voor.
+2 |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by robin
LAAT JE RIMMEN!!! |
Flikker op man. Heb je ook weer ergens wat gehoord of zo?
Ben het wel met Onno eens.. Zoek anders een chatroom ofzo. Maar ik zal deze thread verder gewoon mijden, hoef ik me er verder niet te veel aan te ergeren :) Als mensen er hier eer uit halen om meer posts te hebben dan een ander forum, whatever.
Die vorige thread deleten vind ik trouwens dan ook wel weer suf. Maar goed. |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by robin
120 posts weg GODVERDOMME! |
:stongue: :stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Ben het wel met Onno eens.. Zoek anders een chatroom ofzo. Maar ik zal deze thread verder gewoon mijden, hoef ik me er verder niet te veel aan te ergeren :) Als mensen er hier eer uit halen om meer posts te hebben dan een ander forum, whatever.
|
Dit is de instelling, wanneer je een draad geen aan vind, mijdt hem dan gewoon. Dat drie woordenspel vond ik een achtelijke/zinloze/kansloze draad, daar heb ik verder ook niks over gezegd, mensen hadden een plezier in die draad en dat moet je gewoon respecteren. |
|
|
| New Wave |
Ach, heel veel mensen zien niet het nut van zo;n thread.
Ik zal het even uitleggen.
Begin juli begint de komkommertijd.
Iedereen gaat op vakantie of gaat ergens naartoe. Dan blijft het forum stil en dat merk je ook.
Als er dan een thtread is waar iedereen even kan afblazen, zijn verhaal kwijt kan wat hij gedaan heeft in een dag. Een reactie uit het nieuws.....kan allemaal hier in. Om voor elk klein ziekerig dingetje een thread ana te maken is natuurlijk onzin.
Als je in andere fora kijkt (belgie en engeland) dan hebben ze ook zo'n 'onzin' thread. Op andere www.???.??? fora hebben ze dit ook.
Dus zit akllemala niet te zeveren en al sje wat te melden hebt in deze thread..DOE DAT DAN........zo niet en wil je zeiken....ga dan maar naar de gezeur thread en ga daar over dit forum zeuren! |
|
|
| MaGiK54 |
New Wave helemaal mee eens.
+1 |
|
|
| MaGiK54 |
16432 posts is dan het doel van deze draad.
+2 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
16432 posts is dan het doel van deze draad.
+2 |
Hier gaat het dus niet om, om je postgehalte omhoog te krijgen.
Het gaat dus gewoon om de algemene dingen. Dus niet alleen '+1' posts.
Er moet wel enige nuttige iets in zitten. |
|
|
|
|