|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 174)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Een 41-jarige man uit het Drentse Gieten kon zich in het warenhuis van Vroom & Dreesmann aan de Grote Markt in Groningen niet inhouden. De sexy lingerie wond hem dermate op, dat hij ter plekke de behoefte voelde zijn verhitte gemoed een handje te helpen.
Personeelsleden van het warenhuis die de schennispleger betrapten waren echter niet gediend van de voorstelling en droegen de man over aan de politie. De Gietenaar heeft op het politiebureau een procesverbaal gekregen. |
|
|
| Esrem |
| Ben in de P60 aan t werk nu, heroes of techno. Ik ben alleen nog n beetje overbodig op dit moment, dus dacht ga hier maar ff hangen, maar er zijn niet zo veel mensen online...:s |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ben in de P60 aan t werk nu, heroes of techno. Ik ben alleen nog n beetje overbodig op dit moment, dus dacht ga hier maar ff hangen, maar er zijn niet zo veel mensen online...:s |
werk jij in de P60? Das redelijk vlakbij mij (= Aalsmeer). Ben er 3x geweest, leuke tent opzich. laaste tijd is de prgrammering beetje ruk imo.
Nou werkze nog! |
|
|
| basvh |
het was weer gezellig in de kroeg!
alleen het verrote is dat de oven zo langzaam warm is voor pizza! |
|
|
| websley |
Zozo, luxe kroeg dan:D
Ik ben ook net thuis en zit er serieus over te denken om maar een paar stevige koppen koffie te nemen (sinds ik om 8:45 alweer moet werken!:whip: ) Lekker Camembertnuggets bakken:D |
|
|
| jp |
| TA is de hele dag offline geweest :( |
|
|
| robin |
| wat een kut dag was dit zeg :D |
|
|
| jp |
| Zucht. Eerst TA down en toen ook nog Phono down. Vervolgens Partyflock zo traag als een schildpad. Tja, uit ellende maar op Fok gaan surfen :( |
|
|
| dj_spare |
| je kan ook iets anders gaan doen dan 8er je PC zitten... zoals uhm... uhm... ach laat ook maar!! :clown: |
|
|
| jp |
| Niet na een nacht met Follow Me, Flesh is the Fever, Stereo Murder, James Brown is Dead, Thrillseeka & Killing Scum :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Zucht. Eerst TA down en toen ook nog Phono down. Vervolgens Partyflock zo traag als een schildpad. Tja, uit ellende maar op Fok gaan surfen :( |
Je vergeet nog iets: Geen Top Gear ivm Snooker, dus een totaal nutteloze zondag wasset gisteren. |
|
|
| Esrem |
| He je behoort ergens anders te klagen:p, maar als we toch bezig zijn, ik heb deze hele weeek van 9-17 college, wat een ramp:( |
|
|
|
|