| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Vroeger had je nog ducaten, duiten en guldens. Tegenwoordig alleen Euro's en dollars. Vroeger was je gulden een daalder waard, maar nu weet je dat je euro geen donder betekend.
Dus als je het in Keulen hoort donderen, bezef dan dat daar de laatste Deutschmark vernietigd worden :( |
Huh :confused: :confused: :confused: |
|
|