pagina na pagina vult zich met de meest fantastische hersenspinsels :toothless
Tim81
Phortje mag dan wel een 'adverterende sig' hebben voor deze thread, maar ik zie hem toch echt te weinig posten alhier...
New Wave
we hebben geen sociaal leven meer dus we moeten toch echt hier maar wat rondhangen. JP, magik en ik zijn begonnen met de hangroep TA'ers.....Er zijn e rnog wel meer maar ik weet niet precies wie. Portje enzo.
jp
Een NLTA hanggroep alliance is in oprichting
Tim81
Hoef ik tenminste niet meer in weer en wind buiten bij het winkelcentrum rond te hangen ;)
BaRTeZ
waar kan ik de aanmeldingsformulieren vinden? :o
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Een NLTA hanggroep alliance is in oprichting
NLTA Hooligans!!!!!!1
jp
quote:
Originally posted by BaRTeZ
waar kan ik de aanmeldingsformulieren vinden? :o