| New Wave |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ik vond die film niet chillen :o
mag het dan wel in de 'De NLTA Chill Out Thread' of moet ie nu naar de 'Klaag / Zeur - Thread'? :conf: |
Nee, want je hebt het al in de Chill out geschreven.......en nee, ook niet in de klaag draad...gewoon netjes in de film thread. Ik ga geen politieagent spelen mensen. Daar zijn we nu wel te oud voor lijkt me.:o |
|
|