|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 180)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by djxtension
Ik denk dat je met 16,9 miljoen voldoende recht hebt op een beetje inspraak in het bedrijf. |
en op een paar vrijkaartjes, daar hebben ze er toch altijd genoeg van... |
|
|
| jp |
Voor zoveel miljoen kun je natuurlijk ook zelf dancefeesten organiseren, het liefst zonder winstoogmerk. En dan UDC en ID&T uit de markt drukken. Maar goed, je kunt beter het goede voorbeeld geven.
Het eerste wat ik zou doen is Sporthallen Zuid helemaal isoleren en daar Nederlands beste locatie van maken. Misschien maar eens het Mayday concept hierheen halen. Chris Liebing, Dave Clarke, Paul van Dyk, Members of Mayday, Umek, Blank & Jones, RMB, Dano, Jeff Mills en nog wat leuke namen erbij :crazy: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Het eerste wat ik zou doen is Sporthallen Zuid helemaal isoleren en daar Nederlands beste locatie van maken. Misschien maar eens het Mayday concept hierheen halen. Chris Liebing, Dave Clarke, Paul van Dyk, Members of Mayday, Umek, Blank & Jones, RMB, Dano, Jeff Mills en nog wat leuke namen erbij :crazy: |
En waar moet ik dan zaalvoetballen... ;) |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Tim81
En waar moet ik dan zaalvoetballen... ;) |
UvA Sportcentrum op de Boelelaan :p |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by Tim81
En waar moet ik dan zaalvoetballen... ;) |
Concept van JP>>>>>>>>>>>>>>>>x10 Zaalvoetbal :p |
|
|
| jp |
| Trouwens, echte mannen voetballen buiten op het gras |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
het liefst zonder winstoogmerk. |
dan moet je wel je baan bij de ptt houden want na 2-3 feesten is je geld op |
|
|
| jp |
| Zonder winstoogmerk wil niet zeggen dat alles gratis is maar dat je alle uitgaven terugverdient. |
|
|
| MaGiK54 |
| LAAT JE RIMMEN :o |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Trouwens, echte mannen voetballen buiten op het gras |
Of gewoon allebei...
Nou ja, Ter Beek heeft het toch financieel moeilijk (Vanenburg gaat al weg), dus wellicht volgend jaar ook op vrijdagavond ruimte om te feesten in Sporthallen Zuid ;) :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Voor zoveel miljoen kun je natuurlijk ook zelf dancefeesten organiseren, het liefst zonder winstoogmerk. En dan UDC en ID&T uit de markt drukken. Maar goed, je kunt beter het goede voorbeeld geven.
Het eerste wat ik zou doen is Sporthallen Zuid helemaal isoleren en daar Nederlands beste locatie van maken. Misschien maar eens het Mayday concept hierheen halen. Chris Liebing, Dave Clarke, Paul van Dyk, Members of Mayday, Umek, Blank & Jones, RMB, Dano, Jeff Mills en nog wat leuke namen erbij :crazy: |
Dano heeft trouwens een relatie met die dochter van Patty Brard brrrrrrr :nervous: |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dano heeft trouwens een relatie met die dochter van Patty Brard brrrrrrr :nervous: |
wél leuk als je schoonmoeder je dan een keer uitnodigt op de koffie in d'r villa op Ibiza... :D |
|
|
|
|