| Muppy |
| quote: | Originally posted by Asperge
daar heb k weleens tegen gespeeld geloof ik:p haha wij spelen nu heren 3 we zijn met ons herenjeugd team heren 3 geworden! en staan nu 2e achter zpb |
welke klasse speel je dan?
wij spelen district met heren-jeugd, dus das het hoogste wat we kunnen halen. zijn vorig jaar gepromoveerd naar deze klasse dus verliezen nu alles...:S |
|
|