|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 293)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
|
|