| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ok, kom ik dus terug van vakantie. ik check om 05:30 TA en zie tot mijn grote schrik dat de spam uhhh freezel gefeliciteerd thread weg is! :eek:
update me ff aub, wat is er gebeurd? :( |
Lees deze draad en je komt tot de ontdekking dat onze geliefde Ambs de draad heeft gedelete :whip: :whip: :whip: |
|
|