| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Nee, dat was vroeger! Heb dit jaar dus ook niks gekocht (en dat is niet vanwege die actie om dat geld te storten op giro 555). Ik hou het wel bij eten, drinken, gezellig zitten met vrienden, lachen, muziek, stappen, etc. Zal de video programmeren, want ik wil Lebbis & Jansen natuurlijk wel ff zien |
ik ook geen vuurwerk meer (al jaren), vroegah lag ik om 8:00 bij de fiestenboer voor vuurwerk... |
|
|