|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 288)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik kom niet verder dan 4!! Want eerste 2 berichten is volgens mij 1 glas! |
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by emre
Living up to your reputation :D |
Als ik zo doorga, dan had ik als noob in drie dagen recht op een custom title (zonder half jaar wachten meegerekend) |
|
|
| jp |
| There are currently 489 members and 632 guests on the boards. | Most users ever online was 1125 on Today at 21:24. |
|
|
| BaRTeZ |
| 4141 (rekenmachine taal :o) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| BaRTeZ |
Currently Active Users: 1149
There are currently 480 members and 669 guests on the boards. | Most users ever online was 1149 on Today at 21:27.
moet niet veel gekker worden :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Remy D
hahaha wat een heldenactie dit. (Y) :stongue: echt grote klasse. Maar idd volgens dit heb ik er maar 3.
maar het zijn er in totaal 5 en de 6 gaat bijna ingeschonken worden. |
Volgens mij speel je vals, je schenkt er volgens mij gewoon twee tegelijk in :crazy: |
|
|
|
|