|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 747)
|
View this Thread in Original format
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by @win
Zinloos spammen :rolleyes:
Is dat nou verslavend? :clown: |
zou het niet weten, volgens mij is het hier uitgevonden. |
|
|
| dj_spare |
| ik spam al tijden op een ander forum, en daar ging het met punten (hoe meer spams hoe meer punten etc ;)) |
|
|
| @win |
| We moeten maar eens de Zinloze Spamkoning van 2005 award in het leven roepen :D |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by @win
We moeten maar eens de Zinloze Spamkoning van 2005 award in het leven roepen :D |
tja ik wil winnen
+1 |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Massive84
tja ik wil winnen
+1 |
Wat betekend dat +1 toch altijd, vraagt de grote n00B.. |
|
|
| DarkAngel |
| :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by @win
Wat betekend dat +1 toch altijd, vraagt de grote n00B.. |
dat ze het met je eens zijn, of dat ze hetzelfde bedoelen zegmaar:). meelopers :p |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dat ze het met je eens zijn, of dat ze hetzelfde bedoelen zegmaar:). meelopers :p |
Ach zo, nu valt het spreekwoordelijke kwartje. Duurt even, maar ja kwartjes komen dan ook nog van begin 2002 :p |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ik spam al tijden op een ander forum, en daar ging het met punten (hoe meer spams hoe meer punten etc ;)) |
:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by @win
maar ja kwartjes komen dan ook nog van begin 2002 :p |
+1
:p |
|
|
| Massive84 |
waarom gaan die outsiders altijd smilies hier posten?
ik weet dat het cool is om NLTA te zijn maar, niet idereen kan nederlands zijn, zou Verdonk niet leuk vinden. |
|
|
| Massive84 |
Total Posts: 2196 (3.88 posts per day)
ik ga effe voor de 2200 mag toch? |
|
|
|
|