|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Wooooooooooooooooooooooooeeeei heb een eigen flatje, 3 kamerwoning. 1 september de sleutel :tongue3 |
|
|
| robin |
ik wil duckhunten! :( |
|
|
| SnuggLe |
Vuurwerkfestival gisteren in Scheveningen:

Dat was eens maar nooit weer, wat een pauperpubliek & kutmuziek door de speakers. Toeristen sucken. |
|
|
| TranceFool |
Hmmmmm ik ben wel wat beters gewend van dat vuurwerk in Scheveningen.
Vroeger (7 jaar geleden ofzo) hadden ze in Scheveningen altijd wedstrijden tussen verschillende landen die het mooiste vuurwerk hadden, dat was echt geweldig, heb nog nooit zulk mooi vuurwerk gezien toen. Helaas zijn ze daar meegestopt, of was dit ook zo´n wedstrijd Snuggle? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hmmmmm ik ben wel wat beters gewend van dat vuurwerk in Scheveningen.
Vroeger (7 jaar geleden ofzo) hadden ze in Scheveningen altijd wedstrijden tussen verschillende landen die het mooiste vuurwerk hadden, dat was echt geweldig, heb nog nooit zulk mooi vuurwerk gezien toen. Helaas zijn ze daar meegestopt, of was dit ook zo´n wedstrijd Snuggle? |
Tis nog steeds jaarlijks hoor die wedstrijden en volgens mij is dit weer zo'n wedstrijd. Elke dag vuurwerk van woensdag tot en met zondag, elk halfuur een ander land. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Tis nog steeds jaarlijks hoor die wedstrijden en volgens mij is dit weer zo'n wedstrijd. Elke dag vuurwerk van woensdag tot en met zondag, elk halfuur een ander land. |
Hmmm of het is dan heel erg achteruit gegaan, of Snuggle heeft geen goede foto´s genomen :p |
|
|
| MaGiK54 |
Hmmm of het is dan heel erg achteruit gegaan, of Snuggle heeft geen goede foto´s genomen :p |
Tis achteruit gegaan, daar heb je zeker gelijk in. Het stelt ook allemaal niet zo veel voor. Het wordt tegenwoordig ook vanuit zee geschoten. Voor Enschede werd het altijd vanaf een zij-tak vanaf de pier afgeschoten. |
|
|
| jp |
| Het vierjaargetijdenvuurwerk tijdens Sail 1995 (ben niet meer helemaal zeker) duurde een uur en kostte toen een paar miljoen gulden. Dat was omfgidieicry :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
Mijn foto's zijn slecht (wat wil je als het ZO donker is! Lange sluitingstijd is moelijk bij vuurwerk), plus het is dik achteruit gegaan.
En je moet natuurlijk de hele show zien, je kan aan de hand van 1 foto niet oordelen (voor de bijdehandtjes onder ons: ook niet aan de hand van 3 foto's ;)), zelfde als je niet kunt oordelen adhv een liveset hoe een feest was. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
zelfde als je niet kunt oordelen adhv een liveset hoe een feest was. |
genoeg kansloze yanks hier op TA die het wel menen te kunnen. |
|
|
| jp |
Verwachting tm zaterdag:
Aanhoudend wisselvallig weer. De buienkans is iedere dag ongeveer 70%. Grote neerslaghoeveelheden worden niet verwacht. Overdag is de temperatuur met ongeveer 21 graden normaal voor de tijd van het jaar. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Verwachting tm zaterdag:
Aanhoudend wisselvallig weer. De buienkans is iedere dag ongeveer 70%. Grote neerslaghoeveelheden worden niet verwacht. Overdag is de temperatuur met ongeveer 21 graden normaal voor de tijd van het jaar. |
Niet verwacht, maar vallen ing wel! Zit nu effe opgesloten, omdat het zo keihard regent. Wacht wel ff met naar Rijswijk fietsen. |
|
|
|
|