|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 86)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
De enige die op dit forum postcounts belangrijk vind, is Snuggle zelf volgens mij getuige deze vermelding:
Registered: Mar 2001
;) ;) ;) ;) ;) (niet serieus bedoeld dus)
En Bram weet je wat pas eng is, gerimt worden door een mummy dus kijk maar uit op je vakantie :crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 |
Nee nee, niet serieus zegtie dan, maar met een hele serieuze ondertoon, dat wel ;) :p Postcount is leuk, maar het is niet alles :) Ik spam iig niet de hele boel onder.
En victor kijk maar uit, ik ga je moeder verkopen voor wat kamelen daar :p |
|
|
| Ding Chavez |
stripjes intermezzo met dank aan John and John :haha:

|
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En victor kijk maar uit, ik ga je moeder verkopen voor wat kamelen daar :p |
Ik wil Drommedarissen hebben ipv kamelen :wtf: |
|
|
| jp |
Wat een gezeik om postcounts. Het is pure ontspanning, een beetje lachen en zeiken. En dan wil er nog weleens flink gepost worden.
TA's vallen in de regel niet mee op 'meet-ups'. Het is meestal in de praktijk veel erger ;) |
|
|
| Massive84 |
ik wil geen nieuwe topic maken dus vraag ik het hier
Ik weet wat bluetooth en infrarood is op gsms, maar wat is quickshare? ja naam zal het wel zeggen, maar effe zeker weten :p.
wat kan je met die functie doen?
alvast bedankt. |
|
|
| robin |
volgens mij adres/telefoon nr's, foto's, agenda gedoe etc. snel door geven aan andere telefoons met die functie
anders moest dit via pc/mms?
weet niet zeker hor :o |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Massive84
ik wil geen nieuwe topic maken dus vraag ik het hier
Ik weet wat bluetooth en infrarood is op gsms, maar wat is quickshare? ja naam zal het wel zeggen, maar effe zeker weten :p.
wat kan je met die functie doen?
alvast bedankt. |
Ik denk dat de term "quickshare" specifiek is voor een bepaald merk (en misschien zelfs type) telefoon. Het is in ieder geval geen merkonafhankelijke standaard zoals infrarood en bluetooth. Naar welke telefoon was je aan 't kijken?
De suggestie van robin klinkt wel aannemelijk. |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ik denk dat de term "quickshare" specifiek is voor een bepaald merk (en misschien zelfs type) telefoon. Het is in ieder geval geen merkonafhankelijke standaard zoals infrarood en bluetooth. Naar welke telefoon was je aan 't kijken?
De suggestie van robin klinkt wel aannemelijk. |
SE k500i
heeft geen bluetooth, dus hoe quickshare je dan? |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Massive84
SE k500i
heeft geen bluetooth, dus hoe quickshare je dan? |
Met infrarood blijkbaar. Dit is wat ik kon vinden:
| quote: | QuickShare™ - eenvoudig ervaringen delen
Met QuickShare™ wordt het delen van belevenissen kinderspel. Je kunt met een geïntegreerde camera in enkele seconden een foto maken en verzenden.
Afbeeldingen en geluiden supersnel delen. Elke Sony Ericsson-functie voor berichten versturen en connectiviteit is geoptimaliseerd om ze nog eenvoudiger en leuker te maken.
Wanneer je bijvoorbeeld een foto hebt gemaakt en op de toets Verzenden drukt, wordt als eerste berichtenoptie MMS en als tweede optie E-mail getoond. Druk één keer om een foto te maken. Druk nog een keer om een contactpersoon te selecteren. Kies een nummer uit je telefoonboek en je bent klaar om te verzenden.
Het verzenden van een afbeelding of geluid van je telefoon naar een andere telefoon, computer, PDA of ander apparaat is heel eenvoudig. Kies op je bureaublad met pictogrammen wat je wilt verzenden, selecteer een item en als het ontvangende apparaat in de buurt is, kies je Bluetooth™ of infrarood. |
|
|
|
| Smirnoff |

KOEKOEK !! :wtf: |
|
|
| Smirnoff |
Op de site van microsoft kan je gratis een cdrom bestellen met daar service pack 2 op.
In elke taal! Gratis ook geen verzendkosten.
Wil je hem niet of ben je anti microsoft dan kan je ze natuurlijk altijd nog even lekker op kosten jagen... :whip:
Windows XP Service Pack 2 op cd-rom bestellen:
Hartelijk dank voor uw belangstelling in de cd-rom vanWindows XP Service Pack 2. De cd-rom wordt kosteloos naar u verzonden. Deze cd-rom bevat dezelfde Service Pack 2-software die kan worden gedownload van Windows Update.
Windows XP Service Pack 2 <-- HIER ! |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Windows XP Service Pack 2 op cd-rom bestellen:
Hartelijk dank voor uw belangstelling in de cd-rom vanWindows XP Service Pack 2. De cd-rom wordt kosteloos naar u verzonden. Deze cd-rom bevat dezelfde Service Pack 2-software die kan worden gedownload van Windows Update.
Windows XP Service Pack 2 <-- HIER ! |
Ik heb van de week Windows XP Service Pack 2 gedownload en geinstalleerd, maar mijn hele computer was van slag! Foto's werden opeens met andere (Microsoft) programma's geopend... Snel weer onklaar gemaakt! |
|
|
|
|