|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 764)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| pagina 229 alweer (40 posts/page) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Disney
Nog een reden om die single niet te kopen!
Niet dat daar meerdere redenen voor nodig zijn natuurlijk... |
dit singletje is best te doen hoor |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Chicane
pagina 229 alweer (40 posts/page) |
746 (15 posts/page) |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Disney
746 (15 posts/page) |
Hmmm... klopt niet...
764 moet zijn, maar dan kom ik uit op 12 ppp.
Raar aantal :s |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by Chicane
WIN EEN PERSONAL 2 HOUR DJ SET VAN DJ BOOZYWOOZY
Ter gelegenheid van de release van zijn single "The Dancefloor" hebben wij DJ BoozyWoozy bereid gevonden om
een 2-uurs DJ set te gaan doen bij één van de kopers van die single. Je kunt dus een DJ optreden bij jou thuis
krijgen, of bij jou op school, of wat dacht je van een DJ set op jouw sportclub!
Alles kan, en je kunt zo vaak meedoen als je wilt.
Wat moet je doen:
Heel simpel: koop de single, stuur de bon op, met jouw naam en telefoonnummer en je hoort op vrijdag 29 januari
of jij de DJ set gewonnen hebt!
Het adres is:
Digidance
t.a.v. DJ BoozyWoozy
Antwoordnummer 412 (geen postzegel!!)
3140 WB Maassluis |
wow bestaat die gast nog?
Sorry, al 3 jaar geeen kabel TV hehe, dus 3 geen TMF. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Massive84
wow bestaat die gast nog?
Sorry, al 3 jaar geeen kabel TV hehe, dus 3 geen TMF. |
jesus man, voor 299 euro heb je een schotel :o |
|
|
| Tim81 |
| BoozyWoozy, het zegt al genoeg dat hij dit soort acties moet steunen... |
|
|
| DJ_Siesta |
mensen mensen waarom moeten we iemand die succes heeft (in de muziek) afzeiken :rolleyes:.
Ik heb echt dikke respect voor die gozer. die gast maakt in een week 10 singles, en zo verdiend ie weer zn geld voor een jaar! Knap werk toch.
:o |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
|
:eek: :D :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
mensen mensen waarom moeten we iemand die succes heeft (in de muziek) afzeiken :rolleyes:.
Ik heb echt dikke respect voor die gozer. die gast maakt in een week 10 singles, en zo verdiend ie weer zn geld voor een jaar! Knap werk toch.
:o |
Ik heb liever KWALITEIT dan KWANTITEIT! Ik zou het trouwens minder erg vinden als ie naast die 10 commerciele kut platen er ook een stel dikke techno/prog/groove maakt, waarop ie verlies lijdt. Maar volgens mij is dat ook neit het geval. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by basvh
Ik heb liever KWALITEIT dan KWANTITEIT! Ik zou het trouwens minder erg vinden als ie naast die 10 commerciele kut platen er ook een stel dikke techno/prog/groove maakt, waarop ie verlies lijdt. Maar volgens mij is dat ook neit het geval. |
tja thats your point of view. maar als jij een fabriekseigenaar bent, wil je toch ook zoveel mogelijk producten de deur uitdoen? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
tja thats your point of view. maar als jij een fabriekseigenaar bent, wil je toch ook zoveel mogelijk producten de deur uitdoen? |
ligt eraan wat voor fabriek ik zou hebben en wat voor product ik zou maken.
kijk marco v heeft vroeger ook heel wat commerciele plaatjes gemaakt maar dat was alleen maar om geld bijelkaar te krijgen om apperatuur te kunnen bekostigen en om gewoon goede kwaliteits tracks te maken. Het doel heiligt dan mijn inziens de middelen.
Per dag 10 cheese tracks uit je protools installatie persen vind ik nou niet iets om trots om te zijn. |
|
|
|
|