|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 976)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by @win
Hola! Ook in 2005 is er ruimte voor vernieuwingsdrang ;) |
Dat dachten we begin 2001, 2002, 2003 en 2004 ook. :p Gaat niet werken p |
|
|
| @win |
Ja dat chilt lekker met de gedachte in je hoofd dat je vanavond weer los mag uit die kooi om lekker de beest uit te hangen :crazy:
Oftewel ik heb zin in TE :p |
|
|
| basvh |
daarnet een samsung d500 (1.3 megapixel, video en mp3 speler) gekocht. best een relaxed alleen weer jammer dat er standaard geen usb kabel bij zit.
heb nu 2 keuzes: een standaard bleutooth kaartje voor me pc aanschaffen of het samsung usb kabeltje kopen |
|
|
| New Wave |
| Oeh, vanavond weer porno filmen :eek: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by basvh
heb nu 2 keuzes: een standaard bleutooth kaartje voor me pc aanschaffen of het samsung usb kabeltje kopen |
Zo'n standaard bluetooth kaartje kun je vrijwel met elke telefoon waarschijnlijk gebruiken en je USB-kabeltje is meestal alleen compatible met Sansung, dus dan zou ik kiezen voor het kaartje |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zo'n standaard bluetooth kaartje kun je vrijwel met elke telefoon waarschijnlijk gebruiken en je USB-kabeltje is meestal alleen compatible met Sansung, dus dan zou ik kiezen voor het kaartje |
dat idee had ik ook al, alleen is het dan weer de vraag of alles dan wel werkt. maar dat lijkt me wel. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by basvh
dat idee had ik ook al, alleen is het dan weer de vraag of alles dan wel werkt. maar dat lijkt me wel. |
Moet je even op internet zoeken welke goed zijn, de meeste pakken de grote merken gewoon |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by New Wave
Oeh, vanavond weer porno filmen :eek: |
Even serieus, waar film jij precies voor? Ook voor tv programma's ed.? Roep eens wat dingen die (gedeeltelijk) door jou gefilmt zijn, ben wel benieuwt :) |
|
|
| Tim81 |
| Zo meteen naar Sneakerz, hoor positieve verhalen over dit feestje... dus ga even polshoogte nemen! Eens even kijken of Egbert-Jan Weber ook een plaatje kan mixen?! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by robin
Even serieus, waar film jij precies voor? Ook voor tv programma's ed.? Roep eens wat dingen die (gedeeltelijk) door jou gefilmt zijn, ben wel benieuwt :) |
Nachtsuite moet ie altijd filmen :p |
|
|
|
|