|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Aangezien het klote weer is, ga ik maar een Manga-marathon houden hiero thuis. Eerste manga die aangaat: Devil Man. |
|
|
| jp |
Gisteren nog effe naar Bloemendaal geweest. Het was overal praktisch leeg behalve bij de salsa tent, waar heel romantisch zo'n 500 waxinelichtjes brandden. Bij Q-beach draaide een of andere dj zeer aangename hardtrance. De opbouw van Beachpop was nog niet in volle gang.

 |
|
|
| MaGiK54 |
| Daar gaan we weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, een nieuwe werkweek is begonnen. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Daar gaan we weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, een nieuwe werkweek is begonnen. |
Inderdaad :mad: |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Daar gaan we weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, een nieuwe [s]werkweek[/s] VAKANTIEWEEK is begonnen. |
:D |
|
|
| New Wave |
| Ik heb vandaag een daggie vrij :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Wederom is NL-TA een dooie boel. Dankzij de gefeliciteerd Freezel draad was er weer enigszins leven op het board, Mensen gingen duidelijk meer posten dus ook in andere "nuttige" draadjes. Conclusie die draad had duidelijk een aanzuigende functie, mensen kwamen dankzij die achterlijke draad meer op het board. Dankzij die suffe actie van Ambs is het board weer een dooie boel als je het mij vraagt, los van die spam-draad. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wederom is NL-TA een dooie boel. Dankzij de gefeliciteerd Freezel draad was er weer enigszins leven op het board, Mensen gingen duidelijk meer posten dus ook in andere "nuttige" draadjes. Conclusie die draad had duidelijk een aanzuigende functie, mensen kwamen dankzij die achterlijke draad meer op het board. Dankzij die suffe actie van Ambs is het board weer een dooie boel als je het mij vraagt, los van die spam-draad. |
Wat was precies die suffeactie dan? Die heb ik gemist... |
|
|
| Asperge |
| goedenacht, nog meer mensen aanwezig:p |
|
|
| Passiva |
| Passiva meldt zich! :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Wat was precies die suffeactie dan? Die heb ik gemist... |
Dat ze hem gedelete heeft.
| quote: | Originally posted by ambs
het was mijn thread en het was toch maar een spam thread geworden dus heb ik hem gedelete :happy2:
als je het niet leuk vindt begin maar je eigen spam thread :p |
|
|
|
|
|