|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 152)
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat niet wil zeggen dat Jacky geen schatje is :D
DUS |
wat is ze nou? een aandacht hoer of een schatje? make up your mind mr politiek correct :stongue: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
ook niet in de playboy gestaan |
heeft die jacky in de pleebooi gestaan???
Zullen ze wel flink wat make-up op haar gezicht hebben gedaan want om nou te zeggen dat dat zo mooi is. |
|
|
| Glaniskanis |
Die tieten mogen er idd wezen
Mooi gave huid... goed rond... juist vorm... goed in proportie
Zou dr een boek over kunne schrijven
Toppertje JP... wij willen meer zien! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Die tieten mogen er idd wezen
Mooi gave huid... goed rond... juist vorm... goed in proportie
Zou dr een boek over kunne schrijven
Toppertje JP... wij willen meer zien! |
en ik wil in je oor pissen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
wat is ze nou? een aandacht hoer of een schatje? make up your mind mr politiek correct :stongue: |
Een schattige aandachtsgeil persoon? Hoer wil ik het niet noemen (al is de term attentionwhore). Ik ben niet politiek correct, ik vind dit gewoon :p
Ze is heel aardig etc, maar ze komt over als aandachtsgeil. Maar oke, zou ik ook zijn met zo'n body :p
Glanis: Kijk op PF onder 'wackyjacky', dan heb je 100000 foto's |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Een schattige aandachtsgeil persoon? Hoer wil ik het niet noemen (al is de term attentionwhore). Ik ben niet politiek correct, ik vind dit gewoon :p
Ze is heel aardig etc, maar ze komt over als aandachtsgeil. Maar oke, zou ik ook zijn met zo'n body :p
|
dus uiteindelijk was het gewoon een useless post? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DjRV
dus uiteindelijk was het gewoon een useless post? |
Nee, want ze is een attentionwhore. Maar wel een lekkere. |
|
|
| New Wave |
Discriminatie toegenomen onder kwaakende bevolking:
 |
|
|
| SnuggLe |
| LoL, sprak net een agent in opleiding hier op het bureau, vent van 37, blijkt dat hij medeeigenaar was van het label Combined Forces enzo en zijn broer eigenaar van de Asta is (en meer tenten in Den Haag). Sommige dingen verwacht je niet zomaar bij sommige mensen :) |
|
|
| websley |
| Toch maar weer ff m'n sig veranderd, wat vinden jullie ervan? (misschien is F5 nodig) |
|
|
| robin |
| wil je het echt weten? :rolleyes: |
|
|
|
|