|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Sodeju, dat ding gaat niet een klein beetje hard ofzo! Vet ding zeg! Maar wel DUURRRRRRRRRR! Denk dat het iets is voor het leger ofzo (of Colombiaanse drugsbaronnen ;)) |
|
|
| basvh |
Als we het toch over boten gaan hebben is dit de aller aller aller aller vetste:
105 meter lang! |
|
|
| Djeebie |
Inderdaad een vet bootje :cool:
Ik gok ook op drugsbaronnen en op alle 50 Cents, P.Diddy's, Jay-Z's enz. |
|
|
| Chicane |
| Waar zitten de raketlanceerders, radar koepel en het boordgeschut nou? :conf: |
|
|
| basvh |
Wij hebben heel lang met onze boot in de haven van palma de mallorca gelegen en wat je daar qua super size jachten voorbij zag komen is niet meer normaal. Onze overbuurvrouw in de haven was trouwens claudia schiffer, :D
Meeste van die super size jachten zijn van olie baronnen, koningen, ict mennekes en idd wat drugs gasten.
Niet ver van ons lagen 2 boten die er precies hetzelfde uitzagen. Die waren idd van een drugsman omdat zijn vijanden dan nooit echt door konden hebben op welke van de 2 boten hij nu zat. Ook liet hij elk jaar ff de 1 keer gebruikte waterscooters vervangen door nieuwe.
En dan was er ook nog een boot die 1 helicopter, 1 watervliegtuig en geen schroef maar een jet-motor in zijn boot had. Echt te ziek gewoon. |
|
|
| jp |
deze is wel leuk
 |
|
|
| MaGiK54 |
| Als we het toch over boten hebben, geef mij dan maar de Ocean Diva. Gezelligste boot in Nederland. |
|
|
| Ding Chavez |
Naast mooie bootjes zijn er ook hele mooie autootjes. Godverdegodver. Nu maar hopen dat ie ook nog ooit in productie wordt genomen, heb ik tegen die tijd misschien wel genoeg geld verdient :p :)
 |
|
|
| jp |
Al heeft een aap een gouden ring...
Met andere woorden: koop een Porsche Carrera GT |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Al heeft een aap een gouden ring...
Met andere woorden: koop een Porsche Carrera GT |
Bull JP... dikke bull.
Porches zijn echt dik lelijk.
Ding: ontzettend vette bak!
Maar geef mij nog steeds de Aston Martin DB9 of Vanquish v12 maar :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Naast mooie bootjes zijn er ook hele mooie autootjes. Godverdegodver. Nu maar hopen dat ie ook nog ooit in productie wordt genomen, heb ik tegen die tijd misschien wel genoeg geld verdient :p :)
|
Ik vind deze auto nou niet echt zo vet.
tegenwoordig zijn alle auto's van die windtunnel modellen.
Geef mij maar een BMW 316 uit 85, dat zijn nog auto's met een echt 'auto-look' :p |
|
|
|
|