|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 621)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Straks even fitnessen. :o |
|
|
| New Wave |
| oeh, is al weer minder dan 8000 mensen........ |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
oeh, is al weer minder dan 8000 mensen........ |
Ze zijn vooral overdag actief.....grote kans dat ze nog kerstvakantie hebben.... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
oeh, is al weer minder dan 8000 mensen........ |
Ze zijn vooral overdag actief.....grote kans dat ze nog kerstvakantie hebben.... |
|
|
| New Wave |
| vanaf 8 uur kan ik weer 2 uurtje smijn best doen. Ik moet morgen om 7:30 beginnen met werken :whip: 5:00 me nest uit...Ziet er naar uit dat ik echt geen leven meer heb...... |
|
|
| New Wave |
| En ik wil een kamer in aalsmeer. :whip: Kan ik tenminste laat opstaan :whip: |
|
|
| BaRTeZ |
goedemorgen,
goedemiddag,
het zit zo ik ben een klant
...
ID? :o |
|
|
| robin |
Eh.. volgens mij is jp nu officieel de grootste n3rd.. ik bedoel poster op ta.
Wat is er gebeurt met arturob? Geen mod meer in md/cor (dat was ie wel toch??) postcount terug naar 5300 (profiel)
:wtf:
Is de rest van die 21000 dan allemaal COR? :eek: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by robin
Eh.. volgens mij is jp nu officieel de grootste n3rd.. ik bedoel poster op ta.
Wat is er gebeurt met arturob? Geen mod meer in md/cor (dat was ie wel toch??) postcount terug naar 5300 (profiel)
:wtf:
Is de rest van die 21000 dan allemaal COR? :eek: |
Including chill-out
1-arturob 22245
2-jp 18860
3-torontotrance 18562
4-Whiskers 18147
5-Ste 17305
6-Hell_Copter 14866
7-fastmp3 14841
8-Floorfiller 13085
9-DJ Mikey Mike 12026
Official postcount
1-arturob 20551 (edited in profiel)
2-jp 16099
3-Ste 15435
4-Hell_Copter 14829
5-torontotrance 14198
6-fastmp3 13292
7-lytchix 10484
8-DJ Mikey Mike 9980 |
|
|
| BaRTeZ |
| haha, ik ben net de grens van 1000 gepasseerd :o |
|
|
| MaGiK54 |
| JP is big pimping :o |
|
|
| dj_spare |
| netjes JP... nog ff en je haalt hem in! |
|
|
|
|