|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by jp
Dat gebeurt zo af en toe al als ik teveel gezopen heb waardoor de hand-oog coordinatie in het kleine kamertje tot nul gereduceerd is |
Dan moet je wel serieus heel veel gezopen hebben :p ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Dan moet je wel serieus heel veel gezopen hebben :p ;) |
Nou, het kwam laatst bij mij aardig in de buurt, heb het in mijn 24jarig bestaan nog nooit zo erg gehad. Mooi feestje ook naar de klote, Exposure. 2 weken geleden was het. Damn, erg jammer. 3 x genekt. |
|
|
| Djeebie |
| Afgelopen zaterdag maar ontbeten met poffertjes en Smirnoff :wtf: Gewoon keihard verdoven zo'n kater :D |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, het kwam laatst bij mij aardig in de buurt, heb het in mijn 24jarig bestaan nog nooit zo erg gehad. Mooi feestje ook naar de klote, Exposure. 2 weken geleden was het. Damn, erg jammer. 3 x genekt. |
Nog erger dan bepaalde tequila-avonturen en oudejaarsavonden waar ik verder de details maar niet van ga opnoemen?
Dan heb je goed je best gedaan mien jong! |
|
|
| Massive84 |
iemand die reclame gezien van Douwe Egberts koffie?
hij is alleen op het internet zo te zien, vind het vet lachen. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by basd
Nog erger dan bepaalde tequila-avonturen en oudejaarsavonden waar ik verder de details maar niet van ga opnoemen?
Vertel vertel :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Massive84
iemand die reclame gezien van Douwe Egberts koffie?
hij is alleen op het internet zo te zien, vind het vet lachen. |
nee hor :D
heb m al een keer of 2 gezien nu ;) (net weet ik niet meer) |
|
|
| New Wave |
Kotsen tijdens uitgaan is lekker :)
Zuipen -> kotsen -> zuipen....heerlijk zo'n boerendiscotheek :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kotsen tijdens uitgaan is lekker :)
Zuipen -> kotsen -> zuipen....heerlijk zo'n boerendiscotheek :p |
Totdat je een keer versierd wordt door een vrouwtje dat er net zo over denkt, en je dat pas na het zoenen vertelt :nervous:
En NEE, daar heb ik geen ervaring mee, het lijkt me gewoon niet zo'n heel fris idee |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Nah het is hoe je het bekijkt!
Tequila = memoryloss, dan weet je gewoon niet meer wat er gebeurt. Dat is niet goed. Dat waren verder wel leuke avonturen en dat was ook niet nekken......dus dat kan wel.
Oudejaarsavond = apart. Dat kwam door whisky, wijn, goldstrike en bier door elkaar. Niet goed, again. Die fles wijn vloog gewoon uit mijn handen ;) Maar nee, dat was heel apart en niet cool
Twee weken geleden was een verhaal apart. Je hebt dronken als in lam (laveloos) maar niet nekken, je hebt dronken als in dronken dat je gewoon erg erg aangeschoten bent (en maybe wat vergeet) en je hebt dronken als in bezopen dat je moet nekken. Dat laatste had ik dus. 3x genket (1x bij de Exposure, 1x over een willekeurig hekje, 1x thuis). Ik kon bijna niet lopen en fietsen geen ook moeilijk.
Schaamde me de dag erna diep & heb dit echt nooit zo erg gehad in mijn studententijd, daarom apart. Dus ik kijk in het vervolg wel 3x uit voor ik wat drink. Maar wat wil je: bacardi/redbull/lime, ouzo, whisky cola, en daarna nog aan het bier. We waren ook gewoon stom bezig :S
Waarom ik dit vertel? Drink nooit teveel alcohol en nooit dingen door elkaar (wat ook gebeurde afgelopen keer). Alcohol is bad mmkay? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Waarom dit vertel? Drink nooit teveel alcohol en nooit dingen door elkaar (wat ook gebeurde afgelopen keer). Alcohol is bad mmkay? |
ok paps :D |
|
|
| Dj Lex |
| En hij klaagt over pillenslikkers! MHuhahahahahahahaha! |
|
|
|
|