|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 145)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Esrem
Weten jullie wel het verschil tussen 25 en -10 graden, heb nou niet het idee dat jullie veel buiten komen, dat gehang achter die pc...:tongue3 |
en ik werk gem. 14 uur per dag.
Effe dimmen jij he! |
|
|
| jp |
Wat ligt de hond lief te slapen
Ene poot over de andere
Awwwwwwww |
|
|
| Daveje |
| ff een nutteloos postje |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Wat ligt de hond lief te slapen
Ene poot over de andere
Awwwwwwww |
katten zijn veel blitser! |
|
|
| @win |
| Morgen een her, Excel Tentamen en als ik dat niet haal dan mag ik niet aan een bepaald tentamen mee doen deze periode. Dat zou betekenen dat ik het vak volgend jaar weer moet doen en dat ik helemaal geen tentamens heb dit blok. Moet ik nu juist blij zijn of niet als ik dat tentamen nu wel of niet haal? :confused: |
|
|
| jp |
Katten zijn niet gezellig, de haren leveren de nodige allergieen op, ze krabben je ogen uit, ze luisteren niet, ze bijten geen inbrekers en daarnaast zijn het geen meidenmagneten.
Neem eens een hond (leuke labrador of zo) mee naar het Vondelpark. Binnen tien minuten heb je een date, no kidding :toocool: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Katten zijn niet gezellig, de haren leveren de nodige allergieen op, ze krabben je ogen uit, ze luisteren niet, ze bijten geen inbrekers en daarnaast zijn het geen meidenmagneten.
Neem eens een hond (leuke labrador of zo) mee naar het Vondelpark. Binnen tien minuten heb je een date, no kidding :toocool: |
Ten eerste heb ik geen hond nodig om een date te krijgen.
Verder stinken honden, je moet ze 3000 keer per dag uitlaten, en blaffen soms op de meest kloterige momenten. Verder pakken honden geen mollen, ratten, muizen en hele dure parkieten die uit kooien ontsnappen. Om over dure postduiven maar te zwijgen! |
|
|
| Daveje |
| honden zijn liev!:toothless |
|
|
| jp |
-Verder stinken honden
kortharige honden niet, de rest niet als je ze wast
-je moet ze 3000 keer per dag uitlaten
ochtend, middag, avond
-en blaffen soms op de meest kloterige momenten
al twee keer inbraakpoging verijdeld dankzij de woeffeties
-Verder pakken honden geen mollen, ratten, muizen en hele dure parkieten die uit kooien ontsnappen
Om over dure postduiven maar te zwijgen!
geen schadeclaims |
|
|
| basvh |
kortharige honden niet, de rest niet als je ze wast
katten wassen zichzelf
-je moet ze 3000 keer per dag uitlaten
de kat gooi je naar buiten
-en blaffen soms op de meest kloterige momenten
dik alarm systeem doet ook wonderen.
geen schadeclaims
geen last van hoor ze weten echt niet dat onze katten die vogels hebben gepakt
we hadden trouwens eerst een kat die honden aanviel. Ik heb toch best wel wat groote doggys heel hard zien wegrennen toen ze haal over de neus kregen! |
|
|
| @win |
| Zeg dit forum ontbeert een nachtbraak topic... :p |
|
|
| jp |

[Live Picture] |
|
|
|
|