WTF.
Als je naar het Clubcharts forum gaat (forum.clubcharts.nl) dan kom je op Tranceaddict terecht!!!!!!!!!!!??
Heb ik ECHT teveel geblowed???
MaGiK54
quote:
Originally posted by robin
het schijnt te gaan vriezen vanacht :nervous:
Lekker toch beetje vrieskou
robin
doe mij maar graad of 25C BOVEN nul of ONDER nul
lekker warm OF echt koud! en sneeuw! veel sneeuw! kut winters hier :whip:
jp
Moest maar eens winterbanden gaan halen btw
Esrem
Weten jullie wel het verschil tussen 25 en -10 graden, heb nou niet het idee dat jullie veel buiten komen, dat gehang achter die pc...:tongue3
Hitman
quote:
Originally posted by Esrem
Weten jullie wel het verschil tussen 25 en -10 graden, heb nou niet het idee dat jullie veel buiten komen, dat gehang achter die pc...:tongue3