|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 424)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Truste dude, aangezien ik de spem begonnen ben vandaag, zal ik hem wel afmaken... :toocool: |
:D |
|
|
| Asperge |
| jaja goede reeks geweest vandaag adios |
|
|
| Bailey |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Truste dude, aangezien ik de spem begonnen ben vandaag, zal ik hem wel afmaken... :toocool: |
Of niet :disbelief |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Asperge
jaja goede reeks geweest vandaag adios |
Jawel zeer succesvol.. truste, ik ga nog 1 baco inschenken en dan ook plat.... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Bailey
Of niet :disbelief |
Jij mag hem ook wel afsluiten hoor :gsmile: |
|
|
| Bailey |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Jij mag hem ook wel afsluiten hoor :gsmile: |
Mwah, laat toch maar de eer aan jou. Heb het wel weer gehad met gepoep. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
:o |
God ben je nou nog wakker....:o :o :o :o |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
God ben je nou nog wakker....:o :o :o :o |
kon het niet laten :o |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Bailey
Mwah, laat toch maar de eer aan jou. Heb het wel weer gehad met gepoep. |
Thanks for de bijdrage :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
kon het niet laten :o |
Dan isset goed, ik dacht al iedereen gaat offline en dan moet ik ook naar bed :o |
|
|
| BaRTeZ |
| ik ga zo wel slapen :rolleyes: |
|
|
|
|