"Let op:
Als je deze file op je site aanbied, zet er dan bij dat ik - Sypher -hem heeft gemaakt. Eerlijk is eerlijk!"
Dit heb je niet gedaan, wel zo eerlijk geweest hé ;)
Smirnoff
schaam schaam........:eek:
Voor de mensen die de Nederlandse MSN Messenger 7 gedownload hebben...
deze is Vertaald door meneer Sypher, wil je hem bedanken dat kan !!
mail dan naar : [[email protected]]