|
De NLTA Chill Out Thread (pg. 146)
|
View this Thread in Original format
| Daveje |
dit is een alles in 1 topic, voor de echte vaderlandsliefhebbers EN nachtbraakers:D
ga slapen tot morgen iedereeen! kusje voor alle X
:p |
|
|
| jp |
| Ga ook maar eens naar bed toe |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp

[Live Picture] |
wat voor merk/type is dat? |
|
|
| jp |
Type Labrador Model '96 met tijgerstrepen (waarschijnlijk een boxer in de familie, want de rest van de worp was zwart)
we hebben ook nog een Weimar btw |
|
|
| Esrem |
| Ik ga ook maar eens slapen, morgen voor de verandering maar weer leren en dan donderdag tentamen en dan weekend en Tiesto jeh!!! |
|
|
| basvh |
| tis hier opeens wel rustig geworden ! |
|
|
| Hitman |
Deze knuppel is een hele rel begonnen tegen onder andere GDJB
Zwaar grappig, wat een rukker zeg:haha:
Nu gaat Markus zich er zelfs persoonlijk mee bemoeien:p
Topvermaak dit:haha: :stongue: |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Hitman
Deze knuppel is een hele rel begonnen tegen onder andere GDJB
Zwaar grappig, wat een rukker zeg:haha:
Nu gaat Markus zich er zelfs persoonlijk mee bemoeien:p
Topvermaak dit:haha: :stongue: |
Ja geweldig :D Ik wil al bijna anderhalf uur gaan pitten, maar hier blijf ik nog even voor zitten. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Esrem
Weten jullie wel het verschil tussen 25 en -10 graden, heb nou niet het idee dat jullie veel buiten komen, dat gehang achter die pc...:tongue3 |
Hoezo jullie? :p |
|
|
| MaGiK54 |
Morgen,
Honden zijn klote beesten.
Katten roeleren big time.
Zo dat wilde ik ff kwijt. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Hitman
Deze knuppel is een hele rel begonnen tegen onder andere GDJB
Zwaar grappig, wat een rukker zeg:haha:
Nu gaat Markus zich er zelfs persoonlijk mee bemoeien:p
Topvermaak dit:haha: :stongue: |
Zo zo Markus wilde zijn ei kwijt, goede post als je het mij vraagt. Vanmiddag ff de hele draad doorlezen. En die Dave Piazza is gewoon een dildo, heb zo nu en dan hele suffe posts van hem gelezen tis zeker geen aanwinst van het forum. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zo zo Markus wilde zijn ei kwijt, goede post als je het mij vraagt. Vanmiddag ff de hele draad doorlezen. En die Dave Piazza is gewoon een dildo, heb zo nu en dan hele suffe posts van hem gelezen tis zeker geen aanwinst van het forum. |
Nou, Markus snapt het ook niet helemaal.
Zie deze quote:
| quote: | | Alot of the people here are misunderstood in the real world, or have a passion for music that few outside of an Internet community can relate to. |
Waar slaat dat dan weer op? ".......e worden niet begrepen in de echte wereld".
Oke d'r lopen hier wat rukkers rond die nooit achter hun compu vandaan komen, maar om het zo te formuleren :conf:
Maar die Piazza snapt er ook geen kont van. Zou een groenlinksstemmer in NL zijn, die ook die asobakken weg wil hebben et cetera. Met zijn gezeik over censorship. |
|
|
|
|