Originally posted by TranceZoner
Super, he? Dat geluid jongen als je t goed gedaan had, leek wel n straaljager:D
Dat ken ik me helaas niet meer herinneren, wordt al oud :(
Tim81
NY here we come!
BaRTeZ
hebben jullie trouwens gehoord van die wijken in Rotterdam waar de postcodeloterij prijs gaat vallen?
Prijzengeld is 'in beslag genomen' omdat er superveel lui wonen die nog een schuld hebben openstaan
hahah losers :o
MaGiK54
quote:
Originally posted by Tim81
Het tempo zit er lekker in!
Viel mij ook al op ja...
TranceZoner
Hahahaha, mijn buurman is een zalfie!
Die laat zijn buurvrouw het ijs van de ramen krabben en dan laat ie zijn vrouw ook nog es rijden. En als ze mazzel heeft mag ze op Zaterdag ook nog eens alleen met de boodschappen sjouwen:disbelief
MaGiK54
quote:
Originally posted by BaRTeZ
hebben jullie trouwens gehoord van die wijken in Rotterdam waar de postcodeloterij prijs gaat vallen?
Prijzengeld is 'in beslag genomen' omdat er superveel lui wonen die nog een schuld hebben openstaan
hahah losers :o
hebben we reeds al gepost, SEARCH :toothless
Tim81
Onbewust helpen trouwens al die buitenlandse TA's ook met het vergroten van het aantal posts/threads op NLTA! Of worden al die threads verwijderd en vervallen daarmee ook de posts...
Phortje
hmm dit is mn eerste keer rond deze tijd in enschede, m'n moeder is hier dit jaar heen verhuisd... zo te horen zijn ze de vuurwerkramp al aardig teboven gekomen :o
BaRTeZ
ik kan ook niet ff een pizza naar binnen schuiven :mad:
MaGiK54
quote:
Originally posted by TranceZoner
Hahahaha, mijn buurman is een zalfie!
Die laat zijn buurvrouw het ijs van de ramen krabben en dan laat ie zijn vrouw ook nog es rijden. En als ze mazzel heeft mag ze op Zaterdag ook nog eens alleen met de boodschappen sjouwen:disbelief
Heeftie het wel goed voor elkaar :o
MaGiK54
quote:
Originally posted by BaRTeZ
ik kan ook niet ff een pizza naar binnen schuiven :mad:
Het is je vergeven, ik ga ook zo missen tijdens mijn pannenkoeken.